.::F.CBARCELONA::.
.:: وبلاگی برای بارسایی ها ::.
 
 

بارسا با پيروزي 2-0 مقابل والنسيا، به فينال رقابت هاي کوپا دل ري راه يافت.


   فابرگاس در نیمه اول و ژاوی در نیمه دوم برای آبی و اناری ها گلزنی کردند تا شاگردان گواردیولا با پیروزی 3-1 در مجموع دو دیدار، حریف اتلتیک بیلبائو در دیدار فینال شوند.
والنسیا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که بازیکنان این تیم در دقیقه 3 به گل برسند اما همکاری بازیکنان این تیم در نهایت با ضربه خوناس  به بیرون رفت.
پرس شدید بازیکنان والنسیا در نیمه زمین بازسا، آبی و اناری ها را حسابی به دردسر انداخته بود و باعث شده بود تا در دقایق ابتدایی، توپ کاملا در زمین میزبان در جریان باشد.
بعد از 10 دقیقه بارسا رفته رفته از زیر فشار حریف خارج شد و اما مهاجمان این تیم از جمله مسی و الکسیس سانچس در عبور از مدافعان حریف موفق نبودند.
اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 12 رقم خورد. پلس در عمق متیو برای فاغولی، این بازیکن الجزایری را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد.
سرانجام قفل دروازه ها در دقیقه 16 شکسته شد و بارسا روی اولین حمله به گل رسید. پاس بلند...پشت مدافعان والنسیا به فابرگاس رسید و این ملی پوش اسپانیایی با یک ضربه دقیق، دروازه حریف را باز کرد.
چند دقیقه بعد مسی روی یک جرکت انفرادی در موقعیتی تک به تک با دروازه بان والنسیا قرار گرفت اما ضربه او را دیه گو آلوس برگشت داد.
در دقیقه 26 آلوس یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد. بارسا پشت محوطه والنسیا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و مسی آن را به سمت دروازه حریف شلیک کرد اما آلوس هر طوری بود آن را در دو ضرب مهار کرد.
حملات بازیکنان والنسیا به آبی و اناری ها فرصت ضد حمله بیشتری فراهم می داد. در یکی از این ضد حملات سانچس در موقعیت مناسبی قرار گرفت اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
اشتباه ویکتور آدوریس در دقیقه 31، یک موقعیت تک به تک بادآورده را نصیب فابرگاس کرد اما این بار هم آلوس دروازه والنسیا را نجات داد تا اختلاف همچنان حداقل باقی بماند.
بارسا در این دقایق کاملا بر بازی مسلط بود و از شتاب زدگی بازیکنان والنسیا استفاده می کردند. همکاری آبیدال و ژاوی، این یک موقعیت شوتزنی خوب را نصیب هافبک باتجربه بارسا کرد اما شوت او دقیقا به جایی رفت که آلوس حضور داشت.
حرکت انفرادی فابرگاس در دقیقه 36 بار دیگر او را در موقعیت گلزنی قرار داد اما در حالی که مدافعان والنسیا کاملا جا مانده بودند، باز هم دروازه حریف مانع از گلزنی دوباره فابرگاس شد.
علی رغم اینکه والنسیا برای رسیدن به فینال نیاز به زدن گل داشت، در دقایق پایانی نیمه اول این بارسا بود که کاملا بربازی مسلط بود و تیم میهمان حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم نتوانست در 20 دقیقه پایانی نیمه اول به دست بیاورد.
در نهایت نیمه اول با تک گل فابرگاس به پایان رسید.
نیمه دوم را هم بازیکنان والنسیا طوفانی آغاز کردند و می توانستند در همان ثانیه های ابتدایی به گل برسند اما خوردی آلبا در موقعیتی تک به تک  توپ را به دست های پینتو کوبید.
یک دقیقه بعد آدوریس با یک ضربه سر دروازه بارسا را تهدید کرد اما باز هم توپ به جایی رفت که پینتو حضور داشت.
حرکت انفرادی مسی در دقیقه 55 و عبور او از بین سه مدافع والنسیا، می توانست به گل دوم بازی منجر شود اما ضربه نوک پای ستاره آرژانتینی، با واکنش آلوس به یک ضربه کرنر تبدیل شد.
والنسیا که با این نتیجه از رسیدن به فینال باز می ماند، نمایش به مرابت بهتری در این دقایق داشت و یک موقعیت بسیار خوب را در دقیقه 58 از دست داد. آدوریس با حرکت پشت مدافعان بارسا، با پینتو تک به تک شد و با ضربه ای فنی توپ را از دروازه بان حریف عبور دارد اما ماسچرانو در دهانه دروازه توپ را به بیرون زد.
در دقیقه 62 اشتباه ..18، مسی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه ستاره آرژانتینی بعد از برخورد به دست آلوس به کرنر رفت. البته بازیکنان بارسا اعتقاد داشتند قبل از اینکه مسی به توپ ضربه بزند توسط 18 شارژ شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
سه دقیقه بعد ژاوی تلاش کرد با یک ضربه چیپ دروازه حریف را باز کند اما توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 73  خوناس با یک ضربه محکم از پشت شش قدم  دروازه بارسا را به شدت به خطر انداخت اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
در این دقایق دو تیم با حملات سریع روی دروازه یکدیگر سعی در تغییر نتیجه داشتند اما هیچ یک از حملات به گل منتهی نشد.
در دقیقه 76 بازی داور تصمیم سختگیرنه ای گرفت و فاغولی را به خاطر خطا روی پویول، با کارت زرد دوم جریمه و اخراج کرد.
10 نفره شدن والنسیا، موجب نشد تا این تیم در لاک دفاعی فرو برود. در دقیقه 79 آدوریس با عبور از پیکه و ماسچرانو در موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه بارسا قرار گرفت اما در آخرین لحظه لغزید و موقعیت را از دست داد.
در دقیقه 81 اندک امیدهای والنسیا برای رسیدن به فینال از بین رفت. همکاری الکسیس سانچس و فابرگاس، یک موقعیت گلزنی بسیارخوب را مصیب ژاوی کرد و او با یک ضربه غیر قابل مهار توپ را به تاق دروازه دیه گو سیلوا کوبید.
بعد از این گل انگیزه های بازیکنان والنسیا برای حرکت به سمت دروازه حریف کاملا از بین رفت و این فرصت را در اختیار آبی و اناری ها قرار داد تا کاملا بر بازی مسلط شوند و توپ و میدان را در اختیار بگیرند.
البته آنها هم بیشتر ترجیح می دادند حفظ توپ کنند و دقایق پایانی را سپری کنند.
در نهایت بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسید و بارسا حریف اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری شد.

javahermarket



یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

کريستين تلو، پديده جديد بارسا، بعد از گلزني در ديدار شب گذشته آبي واناري ها مقابل سوسيه داد، پپ گوارديولا، سرمربي تيمش را مورد ستايش قرار داد.

http://www.pana.ir/Images/News/Smal_Pic/9-11-1390/IMAGE634634312851953923.jpg

 این بازیکن 20 ساله که گل اول بارسا در دیدار شب گذشته را به ثمر رساند، از سرمربی تیمش به خاطر اعتمادی که به او داشته، تشکر کرد.
 او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسلونا گفت:" باید از سرمربی تیم به دلیل اعتمادی که به من داشت، تشکر کنم. خیلی خوشحال هستم.
 ما برای کسب این پیروزی تلاش زیادی کردیم زیرا به آن نیاز داشتیم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و باید برای به دست آوردن امتیازات زیادی تلاش کنیم. باید تا هفته پایانی برای قهرمانی بجنگیم.
 مقابل سوسیه داد لحظات دشواری داشتیم اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم. رئال امتیاز از دست خواهد داد و ما باید برای آن آماده باشیم."
 بارسا چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل والنسیا قرار خواهد گرفت و هفته آینده در لالیگا میهمان اوساسونا خواهند بود.

javahermarket



اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید مرتضی اصلی / FCBarcelona.ir

هافبک بارسلونا پس از برخورد با بازیکن رئال سوسیداد مصدوم شد.
سرجیو بوسکتس از ناحیه داخل زانوی پای راست خود دچار مصدومیت شد به طوری که این جراحت نیاز به بخیه دارد. ریکاوری او مانع حضورش در بازی جام و همچنین بازی در لیگ می شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


هفابک بارسلونا تنها 7 دقیقه در زمین حضور داشت. او که از دقیقه ی 68 بازی به جای جاناتان دوس سانتوس وارد میدان شده بود پس از برخوردی که با بازیکن رئال سوسیداد داشت مجبور به ترک زمین شد و پیکه جایگزین او در خط هافبک شد.

javahermarket



مصاحبهمنبع:

سایت رسمی باشگاه


مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


پپ گواردیولا باور دارد که از زمان برگزیده شدن او به عنوان سرمربی بارسلونا تا کنون، بازی دیشب مصافی بود که والنسیا در آن کمترین خطر را برای بارسا ایجاد کرد. او همچنین از نتیجه راضی ست؛ چرا که آن ها را وادار به برد در نیوکمپ می کند.

این پنجمین صف آرایی بارسا از زمانی که گواردیولا در تابستان 2008/09 هدایت تیم را بر عهده گرفت، مقابل والنسیا در ورزشگاه خانگی این تیم، مستایا بود. از این 5 بازی، 4 بازی مربوط به لالیگا و یک بازی مربوط به جام پادشاهی اسپانیا می شود. طبق گفته های سرمربی تیم، بازی دیشب بهترین بازی بارسای گواردیولا در مستایا بود: «والنسیا، که معمولا برای بارسا تیمی دردسر ساز است، شب گذشته موفق به خلق موقعیت های زیادی نشد. صرف نظر از آمار، برای بار دیگر موفق شدیم روی زمین بسیار خشک بازی خوبی ارائه دهیم، که همیشه کار دشواری ست. برای بازی برگشت، زمین (نیوکمپ) را آبیاری خواهیم کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


یک نتیجه خوب برای بازی برگشت

وقتی از گواردیولا درباره بازی برگشت در نیوکمپ پرسیده شد، او اینگونه پاسخ داد: «بهتر است با انگیزه و اجبار برد در نیوکمپ بازی کنیم. اگر بازی رفت با نتیجه 3-1 یا 2-1 به نفع شما رقم بخورد، ممکن است فکر کنید که رقابت به پایان رسیده است». سرمربی تیم از خطرات بازی برگشت آگاه است و امیدوار است که بتواند مایه شادی هواداران تیمش شود.


 

javahermarket



گلايه هاي ساندرو روسل نسبت به عملکرد داوران پپ گوارديولا، مربي جوان بارسا را وادار کرد تا دراين باره به صحبت بپردازد. او در بخش اول صحبتهايش به دفاع از رئيس باشگاهش پرداخت و گفت: روسل يک سمبل است و از زماني که به اين پست انتخاب شده، عملکرد فوق العاده اي داشته.


   مربی بارسا در ادامه صحبتهایش گفت:« در طول این 4 سالی که من در بارسلونا هستم، هیچ وقت درمورد داوران صحبت نکردیم. اگر گفتن اینکه فلان برخورد پنالتی بوده یا نه، غر زدن محسوب می شود، خب پس ما غر می زنیم و از داوران گلایه می کنیم. اگر می خواهند به زور بگویند که ما غر می زنیم، این یک بازی از پیش باخته است. سخنگوهای آنها واقعا قدرتمند هستند. چهار سال است می گویند که به نفع ما کار می کنند و الان می گویند که ما غر می زنیم.»

 گواردیولا درادامه صحبتهایش درمورد رفتارهایش درمورد عملکرد داوران گفت:« بحث مربوط به داوران، مرا ناراحت می کند. ما با این تردیدها در حال آسیب رساندن به فوتبال هستیم.اگر رئال باید در لالیگا به قهرمانی برسد، خوب می رسد. ما در مساوی و در شکست هم تیم الگو و نمونه ای بوده ایم. در برد خیلی خوب رفتار کردیم و در شکست هایمان هم بی عیب و نقص رفتار کرده ایم. باید برای بچه ها الگو بود. پنج میلیون برخورد هستند که می توانیم به داوران گلایه کنیم.»

گواردیولا به این نکته اشاره کرد که وارد این بازی نمی شود:« چه به من می رسد؟ اگر من این کار را بکنم، چه ببازیم و چه مساوی کنیم فرقی نمی کند. من باید به داوران فشار بیاورم تا بهتر برای ما سوت بزنند؟ من این کار را نخواهد کرد. بحث دیگر آنالیز کردن عملکردهاست. قطعازمانی که داوران اشتباه می کنند، من هم عصبانی می شوم.ولی در همان لحظه باخودم فکر می کنم که همان طور که من هم اشتباه می کنم، داور هم اشتباه کرده. من داوران را تحت فشار نمی گذارم و برخی ها فکر می کنند که من آدم ریاکار و دورویی هستم ولی من خودم خیالم راحت است.»

 گواردیولا در ادامه درمورد شک و شبهات درمورد تمدید قراردادش گفت:« تا زمانی که متقاعد نشده باشم، نمی توانم تمدید کنم. این بحث شخصی و فردی خودم است و باید متقاعد شوم. هرزمانی که این تصمیم را بگیرم، رئیس باشگاه اولین فردی است که درجریان قرار خواهد گرفت. هواداران باید نگران این باشند که تیم ما درصدر جدول نیست و نه اینکه نگران تمدید قرار داد من باشند. ما امتیازاتی را از دست دادیم ولی هیچ کسی بهتر از ما نیست.»

javahermarket



دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

برتري رئال، برتري مهمي است ولي من ديده ام که مي توان به اهدافي سخت تر از اينها هم دست يافت.


     دانی آلوس مدافع باتجربه برزیلی باشگاه بارسلونا از دو امتیازی که تیمش در دیدار شنبه شب مقابل ویارئال از دست داد حسرت می خورد و در صحبتهایی اعلام کرده که بارسا در رقابتهای این فصل به تعادلی که فصل گذشته در دیدارهای خارج از خانه داشت، دست نیافته است.

بارسلونا شنبه شب و در ورزشگاه ال مادریگال مقابل ویارئال به تساوی بدون گل رضایت داد و بدین ترتیب اختلاف امتیازات این  تیم با رئال صدرنشین به 7 امتیاز رسید.

در پایان این مسابقه دانی آلوس در صحبتهایی گفت:« ما به تعادلی که سال گذشته داشتیم، نرسیده ایم. الان بازی در خارج از خانه برای ما سخت تر از فصل قبل است. هر تیمی با انگیزه های فراوانی مقابل بارسا قرار می گیرد واین کار را برای ما سخت تر می کند.»

با این وجود آلوس به این نکته اشاره کرد که آبی اناری ها از تلاش دست نکشیده اند:« دراینجا کسی از تلاش دست نکشیده. تا پایان رقابتها مبارزه می کنیم و الان باید به تلاش ادامه دهیم. فاصله بین ما و رئال فاصله مهمی است ولی من پیش از این دیده ام که اهداف خیلی سخت تری محقق شده است.»

او در مورد دیدار با ویارئال گفت:« راستش را بخواهید، ما دراین بازی نتوانستیم به گل برسیم ولی هر تیمی ممکن است ببرد، مساوی کند یا ببازد. ما عملکرد خوبی داشتیم ولی نتوانستیم گلزنی کنیم و بدین ترتیب نمی توان به پیروزی رسید.»

javahermarket



دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

پويول: بهانه‌اي براي تساوي نداريم
 

پويول معتقد است فرصت اندک استراحت بين دو ديدار مشکل بارسا در اين ديدار نبود.

http://arxiu.fcbarcelona.cat/web/thumbnails/514_372/Imatges/2010-2011/Futbol/Noticies/jugadors/puyol/2011-05-06_ENTRENO_74.JPG

    کارلس پویول، کاپیتان بارسا، از تساوی بدون گل تیمش مقابل ویارئال اظهار ناراحتی کرد و معتقد است بهانه ای برای نمایش شان در این دیدار نداشتند.

آبی و اناری ها سه روز پیش از این به سختی مقابل رئال در نوکمپ به تساوی 2-2 رسیدند اما پویول معتقد است فرصت اندک استراحت بین دو دیدار مشکل بارسا در این دیدار نبود.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" ما هیچ بهانه ای برای این نتیجه نداریم. بازیکنان باید به بازی کردن هر سه روز یک بار عادت کنند."

بارسا در حال حاضر 7 امتیاز از رئال صدرنشین عقب افتاده اما پویول هنوز به قهرمانی تیمش امیدوار است.

" تیم به این نتیجه واکنش نشان خواهد داد. ما تلاش بیشتری خواهیم کرد. قهرمانی لالیگا از دست نرفته است. ما تسلیم نمی شویم."

بازی بعدی بارسا در لالیگا مقابل رئال سوسیه داد خواهد بود.

javahermarket



آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نوید گلشنی / FCBarcelona.ir

بازیکنان بارسلونا بر این باورند که امکان گرفتن 4 عنوان قهرمانی در لیگ بعد از تساوی امشب برابر ویارئال هنوز وجود دارد. «نیم فصل دوم تازه شروع شده و امتیازات بسیاری هنوز وجود دارد». سخنان فردی بود که سه بار در جشنواره ی بهترین های فوتبال جایزه ی بهترین بازیکن را گرفت.
با وجود تساوی بارسلونا در ال مادریگال مقابل ویارئال و برد رئال مدعی قهرمانی لئو مسی هنوز امیدوار است و میگوید: «هنوز بازی ها و امتیازات زیادی وجود دارد و ما باید به آن ها متمرکز و بیندیشیم؛ همه ی بازی ها برای ما مهم هستند و ما سعی در برنده شدن همه ی آن ها میکنیم. نیم فصل دوم تازه شروع شده، مهاجم آرژنتینی دلیل تساوی را غیبت بازیکنان نمیداند. ادامه داد «در بازی ما در شرایط دشوار قرار داشتیم به خصوص اینکه هیچ گلی نزدیم و کمتر شانس گلزنی داشتیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


سسک فابرگاس میگوید: «توپ نمیخواست برود با وجود اینکه توپ و میدان و کنترل بازی را در اختیار داشتیم». این هافبک در ادمه درباره ی اتحاد حرف میزند: «ما باید بیش از هر زمان متحد باشیم و بر این باور باشیم که بازگشت امکان پذیر است و ما باید کار خود را حفظ کنیم».

javahermarket



دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 1:6 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

گزارش بازیمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir


عملکرد سختی که بارسا به نمایش گذاشت، از جمله شوت محکمی که فابرگاس در دقیقه 78 به تیر دروازه زد، برای مقابله با بازی سخت ویارئال که همراه با شانس بود به اندازه کافی نتیجه نداد.

بارسا به دلیل آسیب های شدید و شاید بازی احساسی بر اثر عملکرد ضعیفشان، با وجود تلاش زیاد و نبود امکانات، دو امتیاز را در ال مادریگال از دست داد. ویارئال با بر هم زدن موقعیت های بارسا در نیمه اول و دفاع شجاعانه، مردان گواردیولا را تحت فشار قرار داد و به حریفان خود ثابت کرد از موقعیت ضعیفشان در جدول ناراضی هستند. شوت فابرگاس به تیر دروازه اثابت کرد و مسی آخزین موقعیت او را ایجاد کرد، اما شانس با بارسا نبود و با وجود تلاش سخت آنها در حال حاضر با اختلاف 7 امتیاز پایین تر از صدر نشین لیگ، رئال مادرید، که در بازی شب گذشته خود ساراگوسا را 1-3 برده بودند قرار گرفتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شروع امیدوار کننده

گواردیولا بازی را با شش مدافع ممکن آغاز کرد، اما با سه مدافع، پیکه، پویول و آبیدال، ماسکرانو و آدریانو در خط میانی و آلوز با هدف حمله در پهلوها آغاز کرد. بارسا همه موقعیت های اولیه را با 94 درصد مالکیت توپ در هفده دقیقه و دو موقعیت خوب از آلوز (دقیقه 2) و مسی (دقیقه 17) ایجاد کرد. اما ضربه این برزیلی تنها عرض محوطه جریمه را طی کرد و ضربه چیپ مسی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مهبو مرتضوی / FCBarcelona.ir

سسک در کنفرانس خبری پنجشنبه بر این مطلب تاکید داشت: «ما کار خود را انجام دادیم. در این مرحله تیمی را شکست دادیم که همیشه حریف سختی است».
او همچنین راجع به آمادگی خودش در این بازی گفت: «همواره جا برای پیشرفت وجود دارد». سسک فابرگاس راجع به دو بازی یک چهارم نهایی،دیداری پر حادثه اما تحت کنترل بازیکنان تیم تا به آخر، اظهار داشت: «من به بازی تیم در طول 180 دقیقه افتخار میکنم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این هافبک کاتالان این چنین ادامه داد: «ما از موقعیت خوبی برخوردار هستیم، به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کردیم و در لیگ جایگاه دوم را داریم و برای رسیدن به مادرید تلاش میکنیم. از سوی دیگر منتظر شروع دوباره جام قهرمانان هستیم». سسک فابرگاس راجع به دو بازی یک چهارم نهایی،دیداری پر حادثه اما تحت کنترل بازیکنان تیم تا به آخر، اظهار داشت: «من به بازی تیم در طول 180 دقیقه افتخار میکنم».

javahermarket



پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir

این هافبک دچار یک پارگی کوچک در همسترینگ پای چپش شد. او پنج شنبه برای تعیین میزان آسیب دیدگی تحت آزمایشات بیشتری قرار می گیرد.
دقیقه 29 بود که آندرس اینیستا در زمین نمی توانست ادامه دهد، پدرو به جای او آمد. تست های اولیه تایید کرد که اینیستا یک پارگی کوچک در همسترینگ پای چپش دارد. این بازیکن این پنجشنبه تحت آزمایشات بیشتری قرار می گیرد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

javahermarket



چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 17:6 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

به پیش بارسا، طرح موزائیک چهارشنبه

منبع: سایت رسمی باشگاه / مترجم: فرشید مهرآرا FCBarca.ir

سِنیرا یا همان پرچم کاتالونیا ، رنگ های آبی و اناری و پیامی برای پشتیبانی تیم تمام آن چیزی است که قبل از شروع الکلاسیکوی فردا (00:30 پنجشنبه) شب در موزاییک نوکمپ نقش میبندد .

روز چهارشنبه ، بارسلونا اینبار در یک چهارم نهایی و در بازی برگشت در مقابل رئال مادرید قرار میگیرد . برای کمک کردن به تیم به منظور رسیدن به هدفشان ، کمپ نو وفادارانه موراییکی که در ضلع شرقی ورزشگاه نقش میبندد را به بازیکنان تقدیم میکند .

در این طرح 22 هزار کاغذ رنگی بکار میرود که ‘به پیش بارسا’ در آن نوشته شده است . این پیام در بالای پشت زمینه ی آبی و اناری که با پرچم کاتالونیا محصور شده است قرار میگیرد .

javahermarket



چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

ال کلاسیکومنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید مرتضی اصلی/ FCBarcelona.ir

پپ گواردیولا 16 بازیکن حاضر در تیم اول به علاوه ی کوئنکا و دوس سانتوس و سرگی روبرتو را برای رویایی با رئال مادرید انتخاب کرد.
تیم در نیوکمپ و در آستانه ی بازی برگشت جام حذفی تمرین کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بارسا همان 19 بازیکنی را که برای بازی مقابل مالاگا انتخاب شده بودند، این بار برای دور برگشت جام حذفی که در برابر رئال مادرید در خانه انجام می شود، مجددآ انتخاب کرد.

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امید صادق باری/ FCBarcelona.ir

هافبک ملی پوش بارسلونا با اشاره به بازی پیش رو با رئال مادرید تصریح کرد که تیم در بازی چهارشنبه آینده (بامداد پنجشنبه به وقت ایران) فقط برای بردن برنامه ریزی نموده است و به هیچ عنوان به نتیجه برد دو بر یک بازی رفت دلخوش نکرده است.
در خصوص لا لیگا و کاهش فاصله ایجاد شده با رئال مادرید، اینستا قول داد که بازیکنان تا پایان لیگ، با تمام قدرت به تلاش خود ادامه خواهند داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.



«علیرغم اینکه در بازی رفت با رئال نتیجه خوبی کسب کرده ایم، اما کسب نتیجه برد در آن بازی به این معنی نیست که به آنچه می خواسته ایم دست یافته ایم»

javahermarket



چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

امشب هيجان در بارسلونا موج مي زند. دو تيم رئال مادريد و بارسلونا که مصافشان در دور رفت مرحله يک چهارم پاياني رقابتهاي کوپادل ري با برد 1-2 بارسا به اتمام رسيده بود، امشب در ورزشگاه نيوکمپ مقابل هم قرار مي گيرند تا تکليف تيم صعود کننده به مرحله نيمه نهايي اين رقابتها مشخص شود.


 دراینجا می توانید نکات جذابی از این بازی را مطالعه کنید:

داور مسابقه: فرناندو تیه سیه را ویتیه نس (از کانتابریا)

آمار و ارقام بازیها در جام حذفی:

بارسلونا در رقابتهای این فصل کوپا دل ری، 5 بازی برگزار کرده و در هر 5 بازی به پیروزی رسیده .دراین بازی ها تیم کاتالان 18 گل به ثمر رسانده و 2 گل دریافت کرده است.

رئال مادرید هم تا به امروز 5 بازی برگزار کرده که در4 بازی به پیروزی رسیده ودریک بازی (بازی رفت مرحله یک چهارم پایانی مقابل بارسلونا) تن به شکست داده. در این 5 بازی، رئال 12 گل به ثهمر رسانده و 5 گل دریافت کرده است.

بارسلونا:

تیم کاتالان درحالی گام به این بازی می گذارد که پپ گواردیولای 41 ساله را روی نیمکت مربیگری اش می بیند. این چهارمین فصل حضور گواردیولا برروی نیمکت بارساست.

ترکیب احتمالی بارسا در این دیدار بدین ترتیب خواهد بود: پینتو، آبیدال، پویول، پیکه، آلوس، اینیستا، بوسکتس، چابی، الکسیس سانچس، سسک فابرگاس، مسی

بازیکنان ذخیره: ویکتور والدس، تیاگو آلکانتارا، ماسچرانو، پدرو، آدریانو، دوس سانتوس، سرخی روبرتو و مونتویا

داوید ویا، آفلای و فونتاس هم بازیکنان مصدوم بارسا هستند که هر سه آنها اخیرا مورد جراحی قرار گرفته اند و روند بهبود را طی می کنند.

رئال مادرید:

ژوزه مورینیوی 48 ساله در دومین فصل حضورش برروی نیمکت مربیگری رئال تیمش را برای این بازی آماده می کند.

ترکیب احتمالی رئال در این بازی بدین ترتیب است:کاسیاس، آربلوا، آلبیول، سرخیو راموس، مارسلو، لاسانا دیارا، ژابی آلونسو، فابیو کوئنترائو، اوزیل، ایگواین و کریس رونالدو

بازیکنان ذخیره رئال هم بدین ترتیب هستند: آدان، کاروالیو، په په، شاهین، کاکا، بنزما، گرانرو، آلتین تاپ، واران و کایه خون

خدیرا و دی ماریا هم به خاطر مصدومیت قادر به همراهی رئال نخواهند بود.

javahermarket



تمریناتمنبع:

سایت رسمی باشگاه


مترجم: حسین رزاق نژاد / FCBarcelona.ir

پس از پیروزی مقابل مالاگا، بازیکنان بارسا امروز صبح در زمین خوان گمپر سیوتات اسپورتیوا به تمرینات بازگشتند.
آبی و اناری ها مجبور هستند تا به سرعت تمرکز خود را به بازی مقابل رئال مادرید منتقل کنند، چرا که زمانی برای استراحت وجود ندارد و بازی برگشت کوپا دل ری نزدیک است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در تمرین صبح امروز، گواردیولا از تمام بازیکنان آماده تیم اول و تعدادی از بازیکنان تیم جوانان استفاده کرد. حاضرین در این تمرین شامل چهره های شناخته شده هفته های اخیر، کوئنکا، دوس سانتوز و سرجیو روبرتو، بعلاوه اویر، بالیو، راسل، اسپینوزا و دلافئو از تیم ب و پاتریک از تیم جوانان بود. طبق معمول، به بازیکنانی که در روز یکشنبه در ترکیب اولیه بازی مقابل مالاگا قرار داشتند زمان بیشتری برای استراحت داده شد.

 

javahermarket



دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: برابر رئال مادريد بايد قاطعانه صعود کنيم.


     به نقل از اسپورت کاتالونیا، لیونل مسی تصریح کرد: بازی بسیار سختی مقابل مالاگا داشتیم، حریف ما مسلط به بازی بود و خیلی خوب بازی کرد، آن‌ها در نیمه اول چند بار موقعیت گلزنی را از دست دادند و ثابت کردند که تیم کوچکی نیستند. از گلزنی خود خوشحالم اما گل‌های من مهم نیستند، بارسلونا مهم است.

وی افزود: در بازی برگشت کوپا دل‌ری مقابل رئال مادرید نباید به حفظ نتیجه بپردازیم یا دفاع کنیم، این همان چیزی است که مادریدی‌ها می‌خواهند، بارسلونا در نیوکمپ به دنبال یک پیروزی پر گل است و قرار نیست فقط به یک صعود معمولی بیاندیشیم.
مسی ادامه داد: هر بازی مختصات خاص خودش را دارد، بازی با مالاگا تمام شده و حالا همه ما به یک صعود قاطعانه و پر گل مقابل رئال مادرید در جام حذفی می‌اندیشیم.
دو تیم بارسلونا و رئال مادرید ۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه این هفته به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

javahermarket



سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا بازي زيباي مردانش را ستود اما گفت: هميشه خودمان بازي را پيچيده مي‌کنيم.


    به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا تصریح کرد: پیروزی ۴ بر یک در زمین مالاگا اتفاق بسیار با ارزشی است که باید آن را به همه بازیکنان و هواداران تبریک بگویم، مالاگا تیم خوبی است و خوب بازی کرد، در نیمه اول بارها دچار مشکل شدیم و من بیشتر به خاطر نیمه دوم از بازیکنانم تشکر می‌کنم و راضی هستم.
وی افزود: همیشه خودمان بازی را برای خود پیچیده می‌کنیم و بیهوده خسته می‌شویم، دوست داشتم به اکثر بازیکنان استراحت بدهم و این امکان پذیر نبود اما از نیمکت‌نشینی برخی از مهره‌های کلیدی راضی هستم و برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید به درخشش آن‌ها امید زیادی دارم.

javahermarket



 ال کلاسیکومنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: علی شکرانه

طبق گزارش منتشر شده از روزنامه مارکا در روز جمعه، پپه مدافع و هافبک پرتغالی رئال مادرید، به خاطر حوادثی که در بازی چهارشنبه شب در سانتیاگو برنابئو صورت گرفت، دو هفته از بازی های رئال مادرید را به دلیل جریمه از دست خواهد داد.
اتفاقاتی که در برنابئو روی داد تحت بررسی قرار گرفته است. طی برخورد های شکل گرفته در بازی چهارشنبه، پپه اقدام به لگد کردن دست مهاجم آرژانتینی بارسلونا، لیونل مسی کرد که حرکت وی در دوربین های تلوزیونی ثبت شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

چنین رفتار هایی از پپه به طور متعدد در این بازی اتفاق افتاد. حرکات پپه مورد انتقاد همگان، حتی رسانه های طرفدار مادرید قرا گرفته است. مارکا اعلام کرد برای جریمه پپه احتمالا وی دو هفته دور از میادین خواهد بود. این به این معنی است که او بازی تیمش در لالیگا مقابل بیلبائو و همچنین بازی چهارشنبه هفته آینده تیمش در کوپا مقابل بارسا را از دست خواهد داد.

javahermarket



لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه

برنامه مسابقات لالیگا برای مسابقات بارسا در هفته های 22، 23 و 24، به ترتیب مقابل تیم های رئال سوسیه داد، اوساسونا و والنسیا تحویل داده شد. طبق این اطلاعیه بارسا ب نیز هم اکنون زمان برگزاری دیدار های خود مقابل ویارئال ب، کارتاگنا و دپورتیوو را می داند.
لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا زمان مسابقات هفته 22، 23 و 24 را اعلام کرد. ضمن اینکه بارسا در ساعت 16:00 (به وقت محلی) مقابل مالاگا قرار می گیرد و همچنین درس ساعت 22:00 (به وقت محلی) مسابقه اش مقابل ویارئال را برگزار می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


هفته 22: بارسلونا – رئال سوسیه داد: شنبه 4 فوریه، ساعت 22:00

هفته 23: اوساسونا – بارسلونا: شنبه 11 فوریه، ساعت 20:00

هفته 24: بارسلونا – والنسیا: یکشنبه 19 فوریه، ساعت 21:30

javahermarket



 

                                         fcmessi.loxblog.com
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی

مربی در اظهاراتش بیان کرد: «اگر به روش گذشته خود ادامه ندهیم، غیر ممکن است که موفقیت های گذشته را به دست آوریم».
پپ گواردیولا صد در صد به این بازیکنان ایمان دارد و بازیکنان نیز به نوبه خود در هر بازی نشان داده اند که هیچ گاه ناامید کننده ظاهر نمی شوند. بازی دیشب در برابر بتیس، جایی بود که تیم تا آخرین لحظه برای به دست آوردن سه امتیاز جنگید و این تنها کافیست تا مربی بیان کند که تنها چیزی که این تیم ندارد، زمانی برای استراحت است. او افزود: «اگر بخواهیم مانند قبل پیروز باشیم باید همانگونه رفتار کنیم، در غیر این صورت کسب آن بردها غیرممکن است. البته من تاکنون ندیده ام که آنها در مسابقه ای میل به برد نداشته باشند و برای کسب آن تلاش نکنند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اولین گل خورده درخانه و در لالیگا
برای بیان اینکه تیم روش درستی را در پیش دارد، گواردیولا نکته ی جالبی را از بازی شب گذشته بیان کرد؛ «18 بازی در لالیگا طول کشید تا بارسا در خانه گلی دریافت کند و این اتفاق زمانی رخ می دهد که شما روش درستی را انتخاب کرده باشید و در راستای آن تلاش زیادی به کار گیرید». او این نکته را نیز یادآور شد: «ممکن است هواردارن نیز به برتری محض بارسا در خانه عادت کرده باشند اما باید دانست که چنین چیزی در ورزش آسان نیست؛ حریفان برای شما مشکلاتی را ایجاد می کنند و شما باید قادر به مقابله با آنها باشید».

javahermarket



آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده


این آرژانتینی جایزه خود را در نیو کمپ نشان داد. تیم در جام باشگاه های جهان حاضر بود و حمایت خود را از آندرو فونتاس نشان داد.
شماره یک جهان، لیونل مسی، زمانی که قبل از بازی با بتیس در زمین توپ طلای خود را که برای سومین بار در زوریخ موفق به کسب آن شده بود نشان داد، استقبال عالی از وفاداران نیوکمپ دریافت کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


سپس بقیه تیم جامی که در جام باشگاه های جهان در ماه دسامبر دریافت کرده بودند را برای قدردانی به طرفدارانی که در حمایت از آن ها بنر ها و شعار ها را ترتیب داده بودند، تقدیم کردند.

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

مربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی شنبه تأکید کرد: «هنوز 63 امتیاز برای بازی کردن وجود دارد و ما میخواهیم باور داشته باشیم هنوز هم شانس پیروزی در لیگ را داریم».
پپ گواردیولا در خصوص مبارزه بر سر قهرمانی در لیگ با وجود پنج امتیاز بیشتر رئال مادرید گفت: «مردم باید بدانند که من اطمینان دارم که این رقابت را به پایام خواهیم رساند؛ پس از آن، آیا ما پیروز خواهیم شد یا نه، من نمیتوانم کنترل کنم». با این حال، گواردیولا ایمان زیادی در بلند پروای بازیکنان خود دارد: «هنوز 63 امتیاز باقی مانده است، که امتیاز زیادی است و تنها هدف من، با چیزی که من از بازیکنانم مشاهده کرده ام این 63 امتیاز را بدست می آوریم. ما هنور هم شانس داریم، پس چرا نباید برای آن تلاش کنیم؟».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


لالیگا در اولویت

درست از آغاز خدمتش به عنوان مربی تیم اول، گواردیولا همیشه تأکید کرده است که لا لیگا مهم ترین رقابت است. روز شنبه، وی یک بار دیگر با تاکید بر این: «آن چه شما را در وضعیت خوبی نگه می دارد تلاش برای مسابقات دیگر است». به همین دلیل است که او بازی آخر این هفته در برابر بتیس را به عنوان آماده سازی مهم برای دوئل جام در برابر رئال مادرید میبیند. اما آنچه که در رقابت جام قرار است اتفاق بیفتد، این است که گواردیولا مصمم است که نباید از قهرمانی در لیگ غافل شد: «زمانی برای احساس پشیمانی برای خودمان وجود ندارد. اگر ما به خوبی واکنش نشان ندهیم مسلما در لیگ جایی نداریم».

javahermarket



جمعه 23 دی 1390برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

در اين هفت بازي ، 20 گل به ثمر رسيد ، 12 تا بارسلونا و هشت تا رئال مادريد و دوازده بازيکن گلزني کردند.


 از 16 آوریل گذشته  رئال و بارسا هفت بار در چهار تورنمنت برابر هم قرار گرفته اند . اگر بارسا اوساسونا را حذف کند ؛ در دو هفته آینده   دو تقابل دیگر برگزار می شود .

 بدین ترتیب رئال مادرید و بارسلونا ، در عرض نه ماه ، نه الکلاسیکو برگزار می کنند . دو تیم در چهار تورنمنت مختلف برابر هم قرار گرفته اند که آمار به سود بارسلوناست که سه تا را برده ، سه تا را مساوی کرده و یکی را باخته است.

 به گزارش مرجع خبري رئال مادريد اولین بازی در برنابئو بود که در لالگیا ، با نتیجه 1-1 به پایان رسید و حالا آخرین آنها ، روز 25 ژانویه در مرحله یک چهارم نهایی کوپاست . بین این دو بازی ، فینال کوپا ، بازیهای نیمه نهایی چمپیونزلیگ ، سوپرکاپ اسپانیا و بازی لالیگایی در برنابئو نیز انجام شد.

در این هفت بازی ، 20 گل به ثمر رسید ، 12 تا بارسلونا و هشت تا رئال مادرید و دوازده بازیکن گلزنی کردند ، پنج تا از رئال مادرید و هفت از کاتالان ها . مسی با شش گل ، آقای گل این رالی ها بود . کریستیانو سه گل زد و بنزما هم دو گل به ثمر رساند.

javahermarket



سايت فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال جهان رده‌بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي دنيا در سال 2011 را اعلام کرد که طي آن بارسلوناي اسپانيا در صدر اين رده‌بندي قرار گرفت.


 سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار امروز پنجشنبه رده‌بندی نهایی بهترین باشگاه‌‎های سال 2011 فوتبال جهان را اعلام کرد که بر این اساس بارسلونای اسپانیا با کسب 367 امتیاز در صدر این رده‌‎بندی قرار گرفت.

 در این رده‌بندی که 400 باشگاه دنیا در آن قرار دارند، تیم‌های رئال مادرید اسپانیا با 312 امتیاز، ولز سارسفیلد آرژانتین با 271 امتیاز، منچستریونایتد انگلستان با 270 امتیاز، منچسترسیتی انگلستان با 239 امتیاز، سانتوس برزیل با 238 امتیاز، یونیورسیاد سانتیاگو شیلی با 5/235 امتیاز، بنفیکا لیسبون پرتغال با 235 امتیاز، پورتوی پرتغال با 231 امتیاز و یونیورسیاد کاتولیکا شیلی با 230 امتیاز در رده‌های دوم تا دهم قرار گرفتند.

javahermarket



بارسلونا توانست با پيروزي دو بر يک مقابل اوساسونا در ديدار برگشت مرحله يک‌هشتم نهايي کوپا دل‌ري به دور بعد راه يابد، جايي که رئال مادريد انتظار اين تيم را مي‌کشد.


بارسلونا کار دشواری پیش رو نداشت و به آسانی به دور بعد راه یافت، جایی که رئال مادرید انتظار آنها را می‌کشد.
بارسلونا به این ترتیب در مجموع دو دیدار شش بر یک پیروز شد.

بارسلونا بازی را آرام آغاز کرد. آنها هرچند موقعیت‌هایی داشتند اما در دقیقه 41 دروازه‌شان را بازشده دیدند. رائول لوئه در فاصله 20 متری دروازه بارسا با سرخیو روبرتو درگیری فیزیکی ایجاد کرد و توپ را دژان لکیچ گرفت و با ضربه پای چپ از گوشه محوطه جریمه دروازه خوسه پینتو را گشود.

اوساسونا در اواخر نیمه اول دو فرصت را از دست داد.

بارسا در دقیقه 49 گل تساوی را زد. آدریانو به پیش رفت و سانتر او را الکسیس سانچس با ضربه سر به گل تساوی تبدیل کرد.

سرخیو روبرتو یک فرصت تک به تک عالی را خراب کرد اما چند دقیقه بعد فرصت دیگری نصیب او شد که آن را از دست نداد. لیونل مسی تازه‌وارد فرار سریع او را دید و توپ را با پاسی دقیق به او سپرد. هرچند روبرتو با کنترل توپ زاویه‌اش تنگ شد اما آن را به گل تبدیل کرد.

دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی در برنابئو در اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، اتلتیک بیلبائو با نتیجه چهار بر صفر در مقابل آلباسته پیروز شد و با همین نتیجه در مجموع دو دیدار به دور بعد راه یافت. آنها با مایورکا دیدار خواهند کرد.

javahermarket



اخبار بارسامنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

بارسلونا به لطف گل سسک مقابل اسپانیول در کورنیا ال پارت، به رکورد 100 گل در فصل رسیدند و قرن ساز شدند. مردان گواردیولا 51 گل در لیگ، 20 گل در لیگ قهرمانان آسیا، 14 گل در جام حذفی، 8 گل در جام باشگاه های جهان، 5 گل در سوپر جام اسپانیا و 2 گل در سوپر جام اروپا به ثمر رساندند.
بارسلونا در تمام 6 رقابت این فصل توانست در گلزنی قرن ساز شود. مردی که 100 امین گل بارسا را به ثمر رساند، سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا بود که دیشب در اولین دربی کاتالان بازی کرد. بارسا در 31 بازی خود 100 گل به ثمر رساند؛ به طور متوسط ​​3.23 گل در هر بازی است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


71 گل در لیگ و لیگ قهرمانان

بارسا 51 گل در 17 بازی لالیگا به ثمر رساند، که به طور متوسط ​ 3 گل در هر بازی است. در لیگ قهرمانان، بارسا 20 گل پس از 6 بازی مرحله گروهی به ثمر رساند.

javahermarket



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

در مراسم امشب بسياري در انتظار رويت توپ طلا در دستان مسي هستند و برخي ژاوي را مستحق اين افتخار بزرگ مي‌دانند اما پيروز واقعي اين مراسم باشگاه بزرگ بارسلونا است.


 شهر ۳۸۵ هزار نفری زوریخ امشب پذیرای بزرگان فوتبال جهان و میهمانان ویژه‌ای چون سیاسیون علاقه‌مند به فوتبال است.
 از ماه‌ها قبل رای بزرگان فوتبال اعم از بازیکنان و مربیان سرشناس این عرصه جمع آوری شده و نتیجه این نظرسنجی حرفه‌ای امشب مشخص می‌شود.

 در میان مربیان جایزه بهترین مربی سال فیفا بین سر الکس فرگوسن، مورینیو و گواردیولا صاحب اصلی خود را خواهد شناخت و از میان رونالدو، مسی و ژاوی تنها یک ستاره مالک قطعی توپ طلا خواهد بود.
با انصراف باشگاه رئال مادرید از حضور در این مراسم به خاطر بازی برگشت مقابل مالاگا بیش از پیش مشخص شد که احتمال انتخاب رونالدو و مورینیو به عدد صفر بسیار نزدیک است.

 از طرفی بسیاری از کارشناسان با توجه به موفقیت‌های اخیر گواردیولا بدون هیچ تردیدی وی را مستحق قرار گرفتن در رتبه اول فیفا می‌دانند.
جنگ خبری اما میان دو اسم همچنان در فراز و نشیب است و توپ طلا میان لیونل مسی و ژاوی هرناندس جا به جا می‌شود.
 در این میان نکته قابل تامل این است که پیروز واقعی این مراسم بدون هیچ تردیدی باشگاه بارسلونا است که در بخش مربیان، جایزه پوشکاش، تیم منتخب سال، توپ طلا و بازی جوانمردانه دارای نامزد و شانس موفقیت است.

 در نهایت توپ طلای سال ۲۰۱۱ چه در دستان مسی و چه در دستان ژاوی به موزه نیوکمپ اهدا می‌شود و مالک واقعی آن باشگاهی است به نام بارسلونا که در حال حاضر و به استناد اطلاعات آماری همین باشگاه حداقل ۱۵ گزینه آماده برای جانشینی لیونل مسی در اختیار دارد و همه این گزینه‌ها در آکادمی بارسلونا پرورش یافته‌اند.

javahermarket



یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

هترين‌هاي جهان براي ايستادن بر بام فوتبال جهان با هم رقابت خواهند کرد. ارزشمندترين افتخار فردي فوتبال به چه کسي خواهد رسيد؟ مسي از آرژانتين، کريستيانو رونالدو از پرتغال يا ژاوي هرناندس از اسپانيا؟


     مراسم گالا نوزدهم دي‌ماه برگزار خواهد شد تا بهترين‌هاي فوتبال جهان مشخص شوند. مهم‌ترين قسمت، البته انتخاب بهترين بازيکن فوتبال جهان است. مطابق انتظار ليونل مسي و کريستيانو رونالدو دوپديده‌ي حال حاضر فوتبال جهان در فهرست نهايي قرار گرفته و ژاوي، مغر متفکر بارسلونا و اسپانيا هم آنها را همراهي مي‌کند. در ادامه نگاهي به عملکرد اين سه بازيکن و شانس برنده شدن هر کدام خواهيم پرداخت.

                                    ادامه ی اخبار را در ادامه مطلب بخوانید

javahermarket



ادامه مطلب ...


 

                                         fcmessi.loxblog.com
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید مرتضی اصلی

بهترین خبر برای طرفداران بارسا پیش از دربی روز یکشنبه این است که اندرس اینیستا بعد از تمرین روز شنبه جواز حضور در زمین را از پزشکان باشگاه گرفت. و در حالی که سایر هم تیمی های او در حال تمرین در زمین بودند، داوید ویا همچنان برنامه ی ریکاوری خود را ادامه می دهد.
بازیکنان امروز صبح بعد از لذت بردن از یک روز استراحت مابین بازی های لیگ و جام حذفی، به تمرینات بازگشتند. آندرس اینیستا بعد از مصدومیت ساق پای خود در بازی قبلی جام حذفی مقابل هوسپیتالت، امروز موفق شد تمرینات خود را بدون هیچگونه حادثه ای به پایان برساند و جواز پزشکی را برای حضور در زمین دریافت کند.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
پپ گواردیولا توانست تمرینات آماده سازی خود را با 19 نفر از بازیکنان تیم اصلی به همراه آیزاک کونکا از بارسا ب انجام دهد. داوید ویا و ابراهیم آفلای همچنان برای مدتی دور از میادین خواهند بود.

javahermarket



پپ گوارديولا، سرمربي بارسا، اعلام کرد ديدار مقابل اسپانيول هميشه يکي از حساس ترين ديدارهاي فصل براي آبي و اناري هاست.


 دو تیم فردا شب در اولین دیدار سال جدید در لالیگا در ورزشگاه کورنیا ال پرات مقابل هم قرار خواهند گرفت و سرمربی بارسا در انتظار یک دیدار دشوار است.
 
 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما تلاش می کنیم هر دیدار را جدی بگیریم اما این دربی است، دیداری که ما برای آن انتظار می کشیم و به دنبال پیروزی در آن هستیم.
 
 اگر در فرم خوبی نباشیم حسابی به دردسر می افتیم. اسپانیول خوب بازی می کند و تیمی است که فلسفه مشابهی با ما دارد؛ هرچند ما با قدرت بیشتری بازی می کنیم. مطمئنا این دیدار یک اتفاق ویژه در طول سال است."

 آندرس اینیستا بعد از مصدومیتی که در دیدار مقابل اوسپایتالت برایش رخ داد، در دیدار فردا می تواند بار دیگر برای بارسا به میدان برود.
 
 " آندرس هنوز کمی مشکل دارد اما مطمئنا بازی خواهد کرد. ما در مورد اینکه با چه ترکیبی بازی کنیم هنوز تصمیم نگرفته ایم. باید وضعیت همه بازیکنان را ببینیم و سپس تصمیم گیری کنیم."
 
 گواردیولا همچنین اعلام کرد علی رغم مصدومیت ویا، قصد ندارند در ژانویه بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند.
 
 " ما در این ماه به دنبال بازیکن جدید نیستیم. ما از بازیکنانی که در حال حاضر داریم، راضی هستیم."
 
 سرمربی آبی و اناری ها از طرف فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان بهترین مربی سال 2011 انتخاب شد. او در این مورد گفت:" این جوایز به خاطر قهرمانی های تیم داده می شود، نه به این خاطر که من بهترین هستم. من خودم را بهتر از همکارانم نمی دانم. ما باشگاهی با فلسفه ای مشخص و بازیکنان خوب هستیم که در این سیستم به خوبی عمل می کنند به همین خاطر به این جوایز چندان اهمیت نمی دهیم."

javahermarket



آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

ورزشگاه جدید اسپانیول، یکی از مکانهای معدودی است، که ستاره آرژانتینی هنوز موفق به گلزنی در آن نشده است. از سوی دیگر، ژاوی در حال حاضر، در پریکوس 4 بار گلزنی کرده است.
در کاتالونیا و اسپانیا، روز سه پادشاه روز رویا ها و امیدهاست، زمانی است که آرزوها و خواسته ها برآورده شده است. برای لئو مسی آرزوست که، گذشته از همه چیز، در كورنيا، جایی که او در دو دیدارش از استادیوم پریکو هنوز موفق به گلزنی نشده است، بتواند گلزنی کند. در مجموع این آرژانتینی سه بار توانسته است مقابل اسپانیول گل به ثمر برساند، در حالی که هنوز خارج از نیوکمپ موفق به این کار نشده است. این یکشنبه میتواند روز او باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


سن مامس، یک سابقه خوب

به عبارت ساده، مسی در حال رهایی از چالش ها در این لیگ است. تا چند ماه پیش، سن مامس برای این ستاره آرژانتینی غیر قابل نفوذ بود، اما چند ماه پیش، در آخرین دقیقه بازی مقابل لس لئونس، او طلسم را شکست و موفق به گلزنی شد، که امتیازی با ارزش برای اف سی بارسلونا به ارمغان آورد. این یکی از سابقه های خوب دربی کاتالان مقابل اسپانیول است.

javahermarket



 

                                             fcmessi.loxblog.com
آبی و اناری هامنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

مربی باشگاه بارسلونا، برای دومین سال متوالی، با توجه به بررسی انجام شده توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS)، بهترین مربی جهان نامیده شده است.
گواردیولا با داشتن 201 امتیاز در رای گیری و در نهایت جلوتر از خوزه مورینیو و سر الکس فرگوسن قرار گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
مربی باشگاه بارسلونا هنوز هم مورد تمجید قرار می گیرد. این بار فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) است؛ که یک بار دیگر او را بهترین مربی در جهان نامیده است. گواردیولا 201 امتیاز در آرا، توسط کارشناسانی در 81 کشور، در همه قاره ها که سالانه در این انتخابات شرکت می کنند، بدست آورد.

javahermarket



ستاره آرژآنتيني درمورد جدايي اش از بارسا و پيوستن به تيمي ديگري گفت:« من نمي توانم خودم را با پيراهن رئال و يا پيراهن هر تيم ديگري تصور کنم.»


 مسی درمورد بارسلونا گفته:« من در بهترین تیم دنیا هستم و هیچ تیمی نمی تواند به اندازه بارسلونا مرا مملو از احساسات کند.امیدوارم که تا زمانی که از من خسته می شوند،بتوانم به حضورم در بارسا ادامه دهم و امیدوارم که آن روز هیچ وقت نرسد.»
 
 در حالی که روز دوشنبه مراسم اهدای توپ طلای سال 2011 برگزار خواهد شد،مسی درمورد رشد و پرورشش و رسیدن به مرحله ای که نامزد دریافت توپ طلا شده است گفت:« من در لاماسیا رشد کردم و این مرا مبدل به مردی کرد که پیراهن آبی و اناری برتن دارد.»
 
 درادامه این گفت  و گو سوالاتی درمورد رابطه او با مربی و هم تیمی های سابقش مطرح شد. مسی در پاسخ به سوالی درمورد گواردیولا به تمجید از ویژگی های خوب اخلاقی او پرداخت و گفت:« مربی تیم، بهتر از هریک از ماها، تیم را می شناسد. او توپ چمع کن، بازیکن و الان مربی بارسا بوده. گواردیولا واقعا باهوش است و دقیقا می داند که در هر لحظه باید چه کاری انجام دهد و با هر بازیکنی چطور رفتار کند.گواردیولا یک انگیزه دهنده فوق العاده است.من واقعا از کارکردن با او لذت می برم.»
 
 مسی در مورد رابطه اش با سه بازیکن اخیر بارسا که لباس 9 را برتن می کردند، گفت:« احمقانه است بگوئید که من رابطه خوبی با آنها نداشته ام.من درک خیلی خوبی از هر سه آنها داشتم و واقعا در کنار هم خوب بازی می کردیم. اگر آنها اکنون در تیم ما نیستند، به خاطر تصمیمات تکنیکی بوده.»
 
 مسی در پاسخ به این سوال که آیا خودش را بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال می داند یا خیر گفت:« من 24 ساله هستم و تازه کارم را شروع کرده ام. به علاوه احترام فراوانی برای افرادی که در روزگار خود بازیکنان بزرگی بوده اند قائلم؛ افرادی مثل دی استفانو، پله و مارادونا.این را دیگران، باید درزمانی که فوتبال من به پایان رسیده بگویند؛چون من دوست ندارم درمورد خودم صحبت کنم و به علاوه چنین اهدافی را هم پیش روی خودم قرار نداده ام.»
 
 او در واکنش به این جمله یکی از دلایل ناکامی او در دستیابی به جام قهرمانی جام جهانی این بوده که نتوانسته درمیان بازیکنان بزرگی بازی کند گفت:« بازیکن بزرگ دی استفانو است؛ او هرگز طعم قهمانی در جام جهانی را نچشید. البته من به هر ترتیبی تلاشم را به کار می گیرم تا با تیم ملی آرژآنتین به قهرمانی دنیا برسم.»
 
 مسی در مقایسه عملکردش در بارسا با تیم ملی آرژانتین گفت:« من هر روز سال در بارسلونا هستم و به همین خاطر درک بهتری از هم تیمی هایم دارم؛ به علاوه در بارسلونا بازیکنان فوق العاده ای را در کنارم دارم.البته تیم ملی آرژانتین هم بازیکنان تراز اولی دارد و مطمئنم که می توانم موفقیتهایم درتیم ملی آرژآنتین را تکرار کنم.»

javahermarket



اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: انسیه فراهانی

پنج شنبه اين هفته باشگاه و اوتو پولمن پادرس و دفتر رسمي موتورواگن اسپانسر باشگاه از فصل 2003/2004 و از موتورواگن(اتوبوس سفري) جديد باشگاه بارسلونا پرده برداري خواهند كرد، اين وسيله 14متر طول و 3/97متر ارتفاع دارد(با احتساب سيستم تهويه).
اين وسيله ي جديد وسيله ي نقليه رسمي تيم خواهد بود و اين وسيله همچنين قابليت استفاده براي ديگر تيم هاي صرفه اي باشگاه نيز داراست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پرده برداري از اين اتوبوس سفري پنج شنبه ساعت 10:30 صبح در جايگاه مخصوص روبروي درشماره ي يك نيوكمپ دقيقا قبل از شروع تمرينات تيم خواهد بود.

javahermarket



درباره وبلاگ


با عرض سلام و خوش آمد گویی خدت شما دوست عزیز که در حال حاضر وارد وبلاگ هواداران بارسا شده اید در این وبلاگ سعی شده تا تمام اخبار/عکسها/کلیپهاو.... در مورد تیم بارسلونای اسپانیا در بروزترین شکل ممکن تهیه و در داخل وبلاگ قرار گیرد امیدوارم در این وبلاگ خوش باشید برای ارتباط با ما میتوتنید از طریق ایمیل زیر بامادر ارتباط باشید .:: fcmessi2011@yahoo.com::.
آخرین مطالب
پيوندها
زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زايمان يک دختر در حمام+ عکس[4371] »با اين دختر ازدواج کنيد و جايزه بگيريد+عکس دختر[3567] »آدرس فيس بوک و تصوير الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببين اين دختر خوشگله رو مي پسندي؟[5053] »ماجراي زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605عکس هاي دختر بازيگر در فيلم موهن توهين به حضرت محمد(ص آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي : آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لالیگا وبارسلونا و آدرس fcmessi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 95
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 2906
بازدید کل : 494163
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 95
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 2906
بازدید کل : 494163
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین



دريافت كد ستاره باران وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

كد بارش قلب


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket