.::F.CBARCELONA::.
.:: وبلاگی برای بارسایی ها ::.
 
 

اخبار بارسامنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

بارسلونا به لطف گل سسک مقابل اسپانیول در کورنیا ال پارت، به رکورد 100 گل در فصل رسیدند و قرن ساز شدند. مردان گواردیولا 51 گل در لیگ، 20 گل در لیگ قهرمانان آسیا، 14 گل در جام حذفی، 8 گل در جام باشگاه های جهان، 5 گل در سوپر جام اسپانیا و 2 گل در سوپر جام اروپا به ثمر رساندند.
بارسلونا در تمام 6 رقابت این فصل توانست در گلزنی قرن ساز شود. مردی که 100 امین گل بارسا را به ثمر رساند، سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا بود که دیشب در اولین دربی کاتالان بازی کرد. بارسا در 31 بازی خود 100 گل به ثمر رساند؛ به طور متوسط ​​3.23 گل در هر بازی است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


71 گل در لیگ و لیگ قهرمانان

بارسا 51 گل در 17 بازی لالیگا به ثمر رساند، که به طور متوسط ​ 3 گل در هر بازی است. در لیگ قهرمانان، بارسا 20 گل پس از 6 بازی مرحله گروهی به ثمر رساند.

javahermarket



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

در مراسم امشب بسياري در انتظار رويت توپ طلا در دستان مسي هستند و برخي ژاوي را مستحق اين افتخار بزرگ مي‌دانند اما پيروز واقعي اين مراسم باشگاه بزرگ بارسلونا است.


 شهر ۳۸۵ هزار نفری زوریخ امشب پذیرای بزرگان فوتبال جهان و میهمانان ویژه‌ای چون سیاسیون علاقه‌مند به فوتبال است.
 از ماه‌ها قبل رای بزرگان فوتبال اعم از بازیکنان و مربیان سرشناس این عرصه جمع آوری شده و نتیجه این نظرسنجی حرفه‌ای امشب مشخص می‌شود.

 در میان مربیان جایزه بهترین مربی سال فیفا بین سر الکس فرگوسن، مورینیو و گواردیولا صاحب اصلی خود را خواهد شناخت و از میان رونالدو، مسی و ژاوی تنها یک ستاره مالک قطعی توپ طلا خواهد بود.
با انصراف باشگاه رئال مادرید از حضور در این مراسم به خاطر بازی برگشت مقابل مالاگا بیش از پیش مشخص شد که احتمال انتخاب رونالدو و مورینیو به عدد صفر بسیار نزدیک است.

 از طرفی بسیاری از کارشناسان با توجه به موفقیت‌های اخیر گواردیولا بدون هیچ تردیدی وی را مستحق قرار گرفتن در رتبه اول فیفا می‌دانند.
جنگ خبری اما میان دو اسم همچنان در فراز و نشیب است و توپ طلا میان لیونل مسی و ژاوی هرناندس جا به جا می‌شود.
 در این میان نکته قابل تامل این است که پیروز واقعی این مراسم بدون هیچ تردیدی باشگاه بارسلونا است که در بخش مربیان، جایزه پوشکاش، تیم منتخب سال، توپ طلا و بازی جوانمردانه دارای نامزد و شانس موفقیت است.

 در نهایت توپ طلای سال ۲۰۱۱ چه در دستان مسی و چه در دستان ژاوی به موزه نیوکمپ اهدا می‌شود و مالک واقعی آن باشگاهی است به نام بارسلونا که در حال حاضر و به استناد اطلاعات آماری همین باشگاه حداقل ۱۵ گزینه آماده برای جانشینی لیونل مسی در اختیار دارد و همه این گزینه‌ها در آکادمی بارسلونا پرورش یافته‌اند.

javahermarket



یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

هترين‌هاي جهان براي ايستادن بر بام فوتبال جهان با هم رقابت خواهند کرد. ارزشمندترين افتخار فردي فوتبال به چه کسي خواهد رسيد؟ مسي از آرژانتين، کريستيانو رونالدو از پرتغال يا ژاوي هرناندس از اسپانيا؟


     مراسم گالا نوزدهم دي‌ماه برگزار خواهد شد تا بهترين‌هاي فوتبال جهان مشخص شوند. مهم‌ترين قسمت، البته انتخاب بهترين بازيکن فوتبال جهان است. مطابق انتظار ليونل مسي و کريستيانو رونالدو دوپديده‌ي حال حاضر فوتبال جهان در فهرست نهايي قرار گرفته و ژاوي، مغر متفکر بارسلونا و اسپانيا هم آنها را همراهي مي‌کند. در ادامه نگاهي به عملکرد اين سه بازيکن و شانس برنده شدن هر کدام خواهيم پرداخت.

                                    ادامه ی اخبار را در ادامه مطلب بخوانید

javahermarket



ادامه مطلب ...


 

                                         fcmessi.loxblog.com
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید مرتضی اصلی

بهترین خبر برای طرفداران بارسا پیش از دربی روز یکشنبه این است که اندرس اینیستا بعد از تمرین روز شنبه جواز حضور در زمین را از پزشکان باشگاه گرفت. و در حالی که سایر هم تیمی های او در حال تمرین در زمین بودند، داوید ویا همچنان برنامه ی ریکاوری خود را ادامه می دهد.
بازیکنان امروز صبح بعد از لذت بردن از یک روز استراحت مابین بازی های لیگ و جام حذفی، به تمرینات بازگشتند. آندرس اینیستا بعد از مصدومیت ساق پای خود در بازی قبلی جام حذفی مقابل هوسپیتالت، امروز موفق شد تمرینات خود را بدون هیچگونه حادثه ای به پایان برساند و جواز پزشکی را برای حضور در زمین دریافت کند.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
پپ گواردیولا توانست تمرینات آماده سازی خود را با 19 نفر از بازیکنان تیم اصلی به همراه آیزاک کونکا از بارسا ب انجام دهد. داوید ویا و ابراهیم آفلای همچنان برای مدتی دور از میادین خواهند بود.

javahermarket



پپ گوارديولا، سرمربي بارسا، اعلام کرد ديدار مقابل اسپانيول هميشه يکي از حساس ترين ديدارهاي فصل براي آبي و اناري هاست.


 دو تیم فردا شب در اولین دیدار سال جدید در لالیگا در ورزشگاه کورنیا ال پرات مقابل هم قرار خواهند گرفت و سرمربی بارسا در انتظار یک دیدار دشوار است.
 
 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما تلاش می کنیم هر دیدار را جدی بگیریم اما این دربی است، دیداری که ما برای آن انتظار می کشیم و به دنبال پیروزی در آن هستیم.
 
 اگر در فرم خوبی نباشیم حسابی به دردسر می افتیم. اسپانیول خوب بازی می کند و تیمی است که فلسفه مشابهی با ما دارد؛ هرچند ما با قدرت بیشتری بازی می کنیم. مطمئنا این دیدار یک اتفاق ویژه در طول سال است."

 آندرس اینیستا بعد از مصدومیتی که در دیدار مقابل اوسپایتالت برایش رخ داد، در دیدار فردا می تواند بار دیگر برای بارسا به میدان برود.
 
 " آندرس هنوز کمی مشکل دارد اما مطمئنا بازی خواهد کرد. ما در مورد اینکه با چه ترکیبی بازی کنیم هنوز تصمیم نگرفته ایم. باید وضعیت همه بازیکنان را ببینیم و سپس تصمیم گیری کنیم."
 
 گواردیولا همچنین اعلام کرد علی رغم مصدومیت ویا، قصد ندارند در ژانویه بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند.
 
 " ما در این ماه به دنبال بازیکن جدید نیستیم. ما از بازیکنانی که در حال حاضر داریم، راضی هستیم."
 
 سرمربی آبی و اناری ها از طرف فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان بهترین مربی سال 2011 انتخاب شد. او در این مورد گفت:" این جوایز به خاطر قهرمانی های تیم داده می شود، نه به این خاطر که من بهترین هستم. من خودم را بهتر از همکارانم نمی دانم. ما باشگاهی با فلسفه ای مشخص و بازیکنان خوب هستیم که در این سیستم به خوبی عمل می کنند به همین خاطر به این جوایز چندان اهمیت نمی دهیم."

javahermarket



آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

ورزشگاه جدید اسپانیول، یکی از مکانهای معدودی است، که ستاره آرژانتینی هنوز موفق به گلزنی در آن نشده است. از سوی دیگر، ژاوی در حال حاضر، در پریکوس 4 بار گلزنی کرده است.
در کاتالونیا و اسپانیا، روز سه پادشاه روز رویا ها و امیدهاست، زمانی است که آرزوها و خواسته ها برآورده شده است. برای لئو مسی آرزوست که، گذشته از همه چیز، در كورنيا، جایی که او در دو دیدارش از استادیوم پریکو هنوز موفق به گلزنی نشده است، بتواند گلزنی کند. در مجموع این آرژانتینی سه بار توانسته است مقابل اسپانیول گل به ثمر برساند، در حالی که هنوز خارج از نیوکمپ موفق به این کار نشده است. این یکشنبه میتواند روز او باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


سن مامس، یک سابقه خوب

به عبارت ساده، مسی در حال رهایی از چالش ها در این لیگ است. تا چند ماه پیش، سن مامس برای این ستاره آرژانتینی غیر قابل نفوذ بود، اما چند ماه پیش، در آخرین دقیقه بازی مقابل لس لئونس، او طلسم را شکست و موفق به گلزنی شد، که امتیازی با ارزش برای اف سی بارسلونا به ارمغان آورد. این یکی از سابقه های خوب دربی کاتالان مقابل اسپانیول است.

javahermarket



 

                                             fcmessi.loxblog.com
آبی و اناری هامنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

مربی باشگاه بارسلونا، برای دومین سال متوالی، با توجه به بررسی انجام شده توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS)، بهترین مربی جهان نامیده شده است.
گواردیولا با داشتن 201 امتیاز در رای گیری و در نهایت جلوتر از خوزه مورینیو و سر الکس فرگوسن قرار گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
مربی باشگاه بارسلونا هنوز هم مورد تمجید قرار می گیرد. این بار فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) است؛ که یک بار دیگر او را بهترین مربی در جهان نامیده است. گواردیولا 201 امتیاز در آرا، توسط کارشناسانی در 81 کشور، در همه قاره ها که سالانه در این انتخابات شرکت می کنند، بدست آورد.

javahermarket



ستاره آرژآنتيني درمورد جدايي اش از بارسا و پيوستن به تيمي ديگري گفت:« من نمي توانم خودم را با پيراهن رئال و يا پيراهن هر تيم ديگري تصور کنم.»


 مسی درمورد بارسلونا گفته:« من در بهترین تیم دنیا هستم و هیچ تیمی نمی تواند به اندازه بارسلونا مرا مملو از احساسات کند.امیدوارم که تا زمانی که از من خسته می شوند،بتوانم به حضورم در بارسا ادامه دهم و امیدوارم که آن روز هیچ وقت نرسد.»
 
 در حالی که روز دوشنبه مراسم اهدای توپ طلای سال 2011 برگزار خواهد شد،مسی درمورد رشد و پرورشش و رسیدن به مرحله ای که نامزد دریافت توپ طلا شده است گفت:« من در لاماسیا رشد کردم و این مرا مبدل به مردی کرد که پیراهن آبی و اناری برتن دارد.»
 
 درادامه این گفت  و گو سوالاتی درمورد رابطه او با مربی و هم تیمی های سابقش مطرح شد. مسی در پاسخ به سوالی درمورد گواردیولا به تمجید از ویژگی های خوب اخلاقی او پرداخت و گفت:« مربی تیم، بهتر از هریک از ماها، تیم را می شناسد. او توپ چمع کن، بازیکن و الان مربی بارسا بوده. گواردیولا واقعا باهوش است و دقیقا می داند که در هر لحظه باید چه کاری انجام دهد و با هر بازیکنی چطور رفتار کند.گواردیولا یک انگیزه دهنده فوق العاده است.من واقعا از کارکردن با او لذت می برم.»
 
 مسی در مورد رابطه اش با سه بازیکن اخیر بارسا که لباس 9 را برتن می کردند، گفت:« احمقانه است بگوئید که من رابطه خوبی با آنها نداشته ام.من درک خیلی خوبی از هر سه آنها داشتم و واقعا در کنار هم خوب بازی می کردیم. اگر آنها اکنون در تیم ما نیستند، به خاطر تصمیمات تکنیکی بوده.»
 
 مسی در پاسخ به این سوال که آیا خودش را بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال می داند یا خیر گفت:« من 24 ساله هستم و تازه کارم را شروع کرده ام. به علاوه احترام فراوانی برای افرادی که در روزگار خود بازیکنان بزرگی بوده اند قائلم؛ افرادی مثل دی استفانو، پله و مارادونا.این را دیگران، باید درزمانی که فوتبال من به پایان رسیده بگویند؛چون من دوست ندارم درمورد خودم صحبت کنم و به علاوه چنین اهدافی را هم پیش روی خودم قرار نداده ام.»
 
 او در واکنش به این جمله یکی از دلایل ناکامی او در دستیابی به جام قهرمانی جام جهانی این بوده که نتوانسته درمیان بازیکنان بزرگی بازی کند گفت:« بازیکن بزرگ دی استفانو است؛ او هرگز طعم قهمانی در جام جهانی را نچشید. البته من به هر ترتیبی تلاشم را به کار می گیرم تا با تیم ملی آرژآنتین به قهرمانی دنیا برسم.»
 
 مسی در مقایسه عملکردش در بارسا با تیم ملی آرژانتین گفت:« من هر روز سال در بارسلونا هستم و به همین خاطر درک بهتری از هم تیمی هایم دارم؛ به علاوه در بارسلونا بازیکنان فوق العاده ای را در کنارم دارم.البته تیم ملی آرژانتین هم بازیکنان تراز اولی دارد و مطمئنم که می توانم موفقیتهایم درتیم ملی آرژآنتین را تکرار کنم.»

javahermarket



اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: انسیه فراهانی

پنج شنبه اين هفته باشگاه و اوتو پولمن پادرس و دفتر رسمي موتورواگن اسپانسر باشگاه از فصل 2003/2004 و از موتورواگن(اتوبوس سفري) جديد باشگاه بارسلونا پرده برداري خواهند كرد، اين وسيله 14متر طول و 3/97متر ارتفاع دارد(با احتساب سيستم تهويه).
اين وسيله ي جديد وسيله ي نقليه رسمي تيم خواهد بود و اين وسيله همچنين قابليت استفاده براي ديگر تيم هاي صرفه اي باشگاه نيز داراست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پرده برداري از اين اتوبوس سفري پنج شنبه ساعت 10:30 صبح در جايگاه مخصوص روبروي درشماره ي يك نيوكمپ دقيقا قبل از شروع تمرينات تيم خواهد بود.

javahermarket



مصاحبهمنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده

مربی بارسا اذعان می کند که نتیجه 4-0 در بازی رفت از دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی، نتیجه بسیار خوبی است، اما هشدار داد که هنوز رقابت در این این دور تمام نشده است و «ما باید به پامپلونا برویم و در آنجا بازی کنیم».
گواردیولا همچنین دلیل قرار دادن نام مسی در ترکیب دیشب و علت عدم تعویض چمن زمین ورزشگاه را توضیح داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوزپ گواردیولا عملکرد تیمش را در اولین بازی سال جدید، که در آن بارسا توانست با 4 گل اوساسونا را در هم بکوبد، مثبت ارزیابی کرد. سرمربی بارسا با اذعان به اینکه این نتیجه در بازی رفت در دور یک شانزدهم نهایی جام پادشاهی یک گام خوب و رو به جلو است، هشدار داد: «ما باید در پامپلونا نیز به میدان برویم». وی افزود: «بطور کلی ما یک بازی عالی را به نمایش گذاشتیم و گامی مثبت و رو به جلو را در مرحله حذفی برداشته ایم. اما هنوز کار ما به پایان نرسیده است، چرا که باید یک بازی دیگر را در پامپلونا برگزار کنیم. هنوز خاطره پیروزی 5-0 در برابر بتیس در دور رفت و به دنبال آن به سختی افتادن در دور برگشت، در ذهنهای ما تازه است. صعود ما زمانی قطعی می شود که 90 دقیقه دیگر بازی کنیم».

javahermarket



 

بارسلونا برد آساني مقابل اوساسونا در ديدار رفت مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي به دست آورد.


  داوید ویا و آندرس اینیستا در این بازی به دلیل مصدومیت غایب بودند و لیونل مسی هم در ابتدا نیمکت‌نشین بود چرا که سرما خورده بود.

اوساسونا بازی را خوب شروع کرد اما نتوانست دروازه خوسه پینتو را به خطر بیندازد.

با این حال بارسا در دقیقه 15 به گل رسید. سسک فابرگاس حرکت تیمی زیبایی را با پاس ژاوی از درون محوطه جریمه به گل تبدیل کرد. تنها چهار دقیقه بعد بود که دوباره ژاوی پاس داد و فابرگاس گل زد. این بار ضربه چیپ فابرگاس از روی سر آسیر رسیگو از فاصله 12 متری وارد دروازه اوساسونا شد.

 در ادامه در حالی که به نظر می‌رسید بارسلونا قصد تکرار پیروزی هشت بر صفر لالیگا را دارد ژاوی، تیاگو و آلوس موقعیت‌های خوبی را از دست دادند.

لیونل مسی سرانجام در دقیقه 59 به جای پدرو به زمین آمد. او در دقیقه 72 گل سوم تیمش را زد. این گل به این ترتیب بود که ژاوی توپ را به محوطه جریمه فرستاد و مسی در اتفاقی نادر بالاتر از همه پرید و با ضربه سر گل‌زنی کرد.

این آرژانتینی کوتاه‌قامت در دقیقه 91 حذف اوساسونا را قطعی کرد. پاس ژاوی دفاع حریف را قطع کرد و مسی توپ را در گوشه محوطه جریمه گرفت و به گل تبدیل کرد.

بازی برگشت دو تیم در 12 ژانویه برگزار می‌شود. برنده این دیدار به مصاف برنده رئال مادرید و مالاگا خواهد رفت.

در این مرحله در دیداری دیگر هم رئال سوسیه‌داد با دو گل آرانبورو (17) و آگیرچه (55) مایورکا را برد

javahermarket



پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

پپ گوارديولا، مربي بارسلونا دليل استفاده از ليونل مسي در برد چهار بر صفر مقابل اوساسونا را توضيح داد.


   منابع اسپانیایی ابتدا ادعا کرده بودند که لیونل مسی در این بازی غایب است، اما او بازی را به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کرد.

مسی در دقیقه 59 به میدان رفت و دو گل زد تا تیمش چهار بر صفر پیروز شود.

گواردیولا می‌گوید: «مسی صبح روز بازی خوب نبود و دل‌درد و تب داشت، و او را به خانه فرستادیم.

من به او گفتم بیاید و بازی را تماشا کند و اگر حالش خوب شد بازی کند. او سه ساعت پیش از بازی با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد بازی کند و به همین دلیل او را روی نیمکت ذخیره‌ها گذاشتم تا در صورت لزوم به میدان بفرستم.

برد ما هنوز قطعی نشده بود و بازی خوبی داشتیم انجام می‌دادیم و تصمیم گرفتم او 30 دقیقه بازی کند. بقیه ماجرا را هم که می‌دانید.

بازی پس از تعطیلات هرگز آسان نیست اما ما شروعی عالی داشتیم. ما به مسی گفتیم خودش را گرم کند تا تماشاگران را به وجد بیاورد.»

javahermarket



 

                                        fcmessi.loxblog.com
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

بارسا و اوساسونا در مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی اسپانیا، بازی رفت را در نیو کمپ و در روز 4 ژانویه برگزار خواهند کرد. برنده این رقابت در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده بازی مادرید-مالاگا بازی خواهد کرد.
با برگزاری قرعه کشی جام اسپانیا در روز جمعه، تعیین شد بارسا با اوساسونا در مرحله یک هشتم نهایی بازی خواهد کرد. بازی رفت در نیوکمپ، در 4 ژانویه و بازی برگشت یک هفته بعد در اوساسونا خواهد بود.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
نماینده بارسا در قرعه کشی گفت: «اوساسونا رقیبی بسیار قوی است. آن ها فصل خوبی را داشتند؛ و در خانه آنها بسیار سخت شکست می خورند».

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امید اکبری


مربی بارسا در یک دیدگاه کلی در مورد عملکرد بازیکنان بعد از سفر طولانی ژاپن و نمایش خیره کننده در جام باشگاههای جهان گفت: «آنها به اینجا آمدند و سخت در برابر هوسپیتالت جنگیدند».

گواردیولا نسبت به بازی دیشب، که بعد از جام باشگاههای جهان بود کمی نگران بود ولی در مجموع از نمایش بازیکنان خود راضی بود. او گفت: «اگر ما امروز دارای اعتبار هستیم، این بخاطر تلاش امروز ماست». او اعتقاد دارد تیم دارای استعدادی برجسته است. وی در مورد شرایط بازی در جام پادشاهی با حضور 32 تیم بعد از قهرمانی در جام باشگاههای جهان گفت: «شیوه آنها قابل تحسین است». گواردیولا معتقد است که این دلیل خوبی است که ما: «در حال انجام کار های درست هستیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مراقبت حد اکثری

گواردیولا توضیح داد: «تیم برای هر بازی آماده است، ما شرایط کلی هوسپیتالت را مطالعه کرده بودیم، ما می دانیم دنبال چه چیزی هستیم، بازیکنان نمی توانند کار ما را درک کنند، آنها اجرا کننده هستند».

javahermarket



بارسلونامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکران

بارسا سال موفقیت آمیز خود را با دیدار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوسپیتالت به پایان می رساند. بازی رفت با حساب 1-0 به سود بارسا به پایان رسید. گواردیولا برای این بازی چندین بازیکن را از تیم ب فراخوانده است.
بارسا سال 2011 را با بازی پنجشنبه شب به اتمام می رساند، تیم در سال 2011 عناوین لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اسپانیا، سوپرجام اروپا و به تازگی جام باشگاه های جهان را کسب کرد. آن ها در آخرین بازی خود در سال 2011، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نیوکمپ به مصاف هوسپیتالت می روند. در این دیدار، باشگاه برنامه ای تحت عنوان روز همبستگی را به همراه اعضای باشگاه اجرا می کند. در این روز هر عضو که مایل باشد می تواند صندلی خود را به گروه های نیازمند جامعه هدیه کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تیم اول پس از پیروزی در برنابئو و قهرمانی در جام باشگاه های جهان با بیشترین آمادگی ذهنی، به روی بازی بعد متمرکز شد. در حال حاضر آن ها برای این که به 16 تیم برتر جام حذفی برسند باید از پیروزی 1-0 خود در بازی رفت دفاع کنند.

javahermarket



 

                                     fcmessi.loxblog.com
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی

مربی بارسا به هواداران متعصب نیوکمپ گفت که نگران آینده او در اف سی بارسلونا نباشند. قبل از دیدار با هوسپیتالت در نیوکمپ، گواردیولا به شاگردانش در مورد خطرات این بازی هشدار داد.
اگرچه پپ گواردیولا چیز خاصی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه نگفت، اما در طول مصاحبه مطبوعاتی امروزش بیان کرد: «احتیاجی نیست که مردم نگران باشند، من می دانم که چه باید کرد، من می دانم این موضوع چه موقع و چگونه باید انجام گیرد». بعلاوه او گفت پرسش متداول دراین باره او را ناراحت نمی کند. مربی گفت به محض اینکه تصمیمش را بگیرد، راسل را در جریان خواهد گذاشت اما کسب عناوین در تصمیم گیری او هیچ نقشی ندارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

احتیاط برای بازی هوسپیتالت
پپ گواردیولا در مورد بازی با هوسپیتالت نیز صحبت کرد. او معتقد بود: «سخت است بعد از برد جام باشگاه های جهان بر روی این بازی تمرکز کنید اما باید احتیاط کرد؛ مااین بازی را انجام می دهیم تا از مسابقات باقی مانده حذف نشویم». گواردیولا مصرانه از بازیکنانش خواست که متوجه خطر های این بازی باشند.

javahermarket



                                        fcmessi.loxblog.com
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شکیبا رهنما

کارلس پویول, جرارد پیکه, سسک فابرگاس و آندره فونتاس به عیادت ویا در بیمارستان رفتند و برای او هدیه ای خاص بردند؛ جام باشگاه های جهان که در ژاپن کسب کردند.
صبح روز چهارشنبه, نشانه ای دیگر از صمیمیت بازیکنان تیم اول بارسا به چشم می خورد. کاپیتان کارلس پویول, جرارد پیکه, سسک فابرگاس و آندره فونتاس برای عیادت داوید ویا با دست خالی به بیمارستان نرفتند؛ بلکه جام قهرمانان جهان را که در ژاپن کسب کرده بودند نیز با خود بردند. با این حرکت, بازیکنان داوید ویا را که در نیمه نهایی مقابل السد مصدوم شد را در این جام سهیم دانستند. در نتیجه, ویا به قهرمانی تنها جامی که در آن تا به حال شرکت نکرده بود, دست یافت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گفتنی ست که در چند روز اخیر, بسیاری از هم تیمی های داوید ویا و کادر فنی تیم به عیادت او آمده اند تا به او انگیزه و امید برای بهبود سریعتر دهند.

javahermarket



 

                                     fcmessi.loxblog.com
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی

جامی که بارسا با پیروزی در برابر سانتوس کسب کرد، به موزه باشگاه انتقال داده شد.
جام باشگاه های جهان از بعد از ظهر روز سه شنبه، به موزه باشگاه بارسلونا انتقال داده شده است. جایزه ای که هنگام ظهر در اتاق مدیر عامل، به همراه کارکنان باشگاه از آن رونمایی شد، در حال حاضر در کنار دیگر جامهای کسب شده در سال 2011 (لیگ قهرمانان، لالیگا، سوپرکاپ های اسپانیا و اروپا) قرار گرفته است.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
بارسلونا جام باشگاه های جهان را یکشنبه این هفته، با پیروزی 4-0 در برابر تیم سانتوس به ویترین افتخارات خود افزود. این دومین جام باشگاه های جهان است که در کنار جام قبلی کسب شده در سال 2009، در موزه باشگاه قرار می گیرد

 

javahermarket




 

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در آستانه ال‌کلاسيکودربي شماره 163 گفت: براي جدال با مادريد برنامه‌ريزي دقيقي داريم.


 به نقل از رویترز، جوزپه گواردیولا در نشست خبری پیش از ال‌کلاسیکو اظهار داشت: بارسلونا برای پیروزی وارد برنابئو می‌شود و هواداران نباید کوچکترین شکی به خود راه بدهند که ما هدفی جز پیروزی نداریم.
 وی افزود: رئال مادرید به دنبال پیروزی است و هر دو تیم با تمامی امکانات خود وارد میدان می‌شوند، هیچ بهانه‌ای در دست هر دو مربی دو تیم وجود ندارد و من هم مثل همتای خود در رئال مادرید به این فکر می‌کنم که با فتح هر ۳ امتیاز از میدان خارج شویم.
 
 گواردیولا ادامه داد: برای تک تک دقایق این بازی برنامه‌ریزی داریم و اجازه نمی‌دهم تلاش بازیکنانم به خاطر شکست من در جنگ تاکتیکی به هدر برود.

javahermarket




 

در آستانه ال کلاسکيودربي شماره 163 هواداران بارسلونا کاپيتان پويول را به عنوان ستاره شماره يک تيمشان انتخاب کردند.


 به نقل از آس اسپانیا، هواداران تیم فوتبال باشگاه بارسلونا اسپانیا با شرکت در نظر سنجی بزرگ و سراسری که با مشارکت بیش از 10 روزنامه و سایت خبری در اسپانیا برگزار شده بود به عنوان بهترین ستاره تیمشان کارلس پویول را برگزیدند.
 در تیم منتخب هواداران بارسلونا برای حضور در میدان آلوس، پیکه، پویول، آبیدال، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، فابرگاس، مسی و آلکسیس حضور دارند.
 جالب این جا است که در تیم منتخب هواداران خبری از داوید ویا نیست و این بازیکن یکی از دارندگان کمترین رای در این نظرسنجی به شمار می‌رود.
 جدال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا بامداد یکشنبه در برنابئو برگزار می‌شود.
 

javahermarket



 

                                     fcmessi.loxblog.com
بارسلونامنبع: اف سی بارسلونا دات آی آر
نویسنده: علی شکرانه


با نزدیک شدن به رویداد های ورزشی مهم فوتبال جهان، به خصوص توپ طلا، بازار نظرسنجی در وبسایت های فوتبالی و ورزشی جهان داغ است. در ادامه اطلاعاتی را درمورد معتبر ترین نظرشنجی های مربوط به بارسا و بازیکنانش خواهید خواند. شما می تواند برای حمایت از بارسا در این نظرسنجی ها شرکت کنید.
سایت فرانس فوتبال
فرانس فوتبال که خود یکی از عوامل مهم اهدای توپ طلا است، این نظرسنجی را در سایت خود قرار داده است. در سال 2010 دو جایزه بهترین بازیکن سال، که توسط فیفا داده می شد، و جایزه توپ طلا که نشریه فرانسوی، فرانس فوتبال، آن را اهدا می کرد با یکدیگر ادغام شد و جایزه ای تحت عنوان توپ طلا شکل گرفت که در سال اول لیونل مسی آن را کسب کرد.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در حال حاضر با اعلام شدن 3 نامزد پایانی این جایزه سایت فرانس فوتبال از کاربرانش پرسیده است که: «چه کسی توپ طلا را کسب خواهد کرد؟». در حال حاضر کریستیانو رونالدو با 66% صدر نشین این نظرسنجی است. البته با توجه به این که این نظرسنجی به تازگی در سایت فرانس فوتبال قرار داده شده است، انتظار می رود ستارگان باشگاه کاتالان از وی پیشی بگیرند. شما می توانید برای رای دادن و حمایت از مسی یا ژاوی از
اینجا اقدام کنید.

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجیدزاده

هافبک بارسایی باور دارد که: «برد در برنابئو همیشه خوب است و حتی می تواند وضعیت لیگ را مشخص کند». ژاوی، که در سیزدهمین الکلاسیکوی دوران حرفه ای خود در خانه مادرید، در لیگ بازی خواهد کرد؛ فکر می کند که مادرید از سال های پیش بهتر است.
اگر یک بازیکن بارسا بداند که بازی کردن در الکلاسیکو چگونه است، بدون شک او ژاوی هرناندز است. در روز شنبه ژاوی می تواند در سیزدهمین بازی لیگ در سانتیاگو برنابئو بازی کند. او دوست دارد که بازی «باز باشد، دو تیم حمله کنند، طوری که هرکس پتانسیل دو تیم را ببیند». آنها درحالی به مادرید می روند که از تیم مورینیو سه امتیاز کنتر دارند و یک بازی بیشتر از آنها. ژاوی گفت: «اینها ربطی به نگرانی ما برای بازی ندارد. الکلاسیکو با جدول کاری ندارد، یا با اینکه تیم در چه وضعی است. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


برد در مادرید یک افتخار است
ژاوی هشدار داد که هر اتفاقی روز شنبه می تواند رد برنابئو بیوفتد. و معتقد است قهرمان لالیگا در الکلاسیکو مشخص نمی شود، گرچه او می داند که برد در مادرید مهم است. «پیروزی در برنابئو همیشه خوب است و حتی می تواند وضعیت جدول را مشخص کند. می تواند یک نقطه عطف برای ما باشد». او تاکید کرد که: «پیروزی در برنابئو یک افتخار فوتبالی است».

javahermarket



چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : محمدرضاترابی
ليگ قهرمانان اروپا گروه H  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 بارسلونا 6 5 1 0 20 4 16 16
2 آث ميلان 6 2 3 1 11 8 3 9
3 ويکتوريا پلژن 6 1 2 3 4 11 7- 5
4 باته بوريسوف 6 0 2 4 2 14 12- 2

javahermarket



چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : محمدرضاترابی



 

با وجود اينکه هر دو تيم بارسلونا و رئال مادريد اسپانيا بايد اين هفته در مسابقات ليگ قهرمانان اروپا به ميدان بروند اما همچنان بازي رودروي دو تيم موسوم به "ال کلاسيکو" که هفته آينده برگزار خواهد شد در کانون توجهات اسپانيايي ها قرار دارد.


   رئال مادرید در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در حالی به مصاف آژاکس آمستردام هلند خواهد رفت که صعودش به مرحله بعد قطعی شده و ژوزه مورینیو سرمربی کهکشانی ها در این بازی به بازیکنانی چون رائول آلبیول ، رافائل وارِنه و کاکا فرصت حضور در میدان را خواهد داد.
این در حالی است که همه بازیکنان اصلی رئال مادرید برای دیدار شنبه شب برابر بارسلونا از آمادگی کامل بدنی برخوردارند و با مصدومیت مواجه نیستند.
پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نیز که تیمش به مرحله بعد راه یافته در اقدامی مشابه برای بازی شامگاه سه شنبه تیمش برابر باته بوریسوف تنها شش بازیکن اصلی خود را راهی میدان خواهد کرد.
رئال مادرید در حال حاضر با یک بازی کمتر سه امتیاز بیشتر از آبی اناری پوشان کسب کرده است.
در صورتی که کهکشانی ها بتوانند در سانتیاگو برنابئو بارسلونا را شکست دهند در آستانه فاصله نه امتیازی از رقیب دیرینه خود در جدول رده بندی لالیگا قرار خواهند گرفت.
سسک فابرگاس هافبک تیم فوتبال بارسلونا روز یکشنبه در این باره خاطر نشان کرد رسیدن به رئال مادرید با فاصله نه امتیازی برای بارسا بسیار دور از دسترس خواهد بود چرا که کهکشانی ها در این فصل تاکنون نشان داده اند که به راحتی امتیاز از دست نمی دهند و تنها پنج امتیاز را در این فصل از دست داده اند.
بارسلونایی ها می دانند که در این فصل در خارج از خانه عملکرد مطلوبی نداشته اند و در دیدارهای خارج از خانه خود تنها هشت گل زده در کارنامه دارند و این در حالی است که هفت بار نیز دروازه خود را مقابل حریفان گشوده دیده اند.آبی اناری پوشان در این فصل تاکنون نه امتیاز از دست داده اند.
در همین حال هواداران بارسلونا معتقدند که تیم محبوبشان هفت امتیاز از این نه امتیاز را در برابر دو تیم پرقدرت والنسیا و اتلتیک بیلبائو و همچنین دیدار خارج از خانه برابر ختافه و تنها هفتاد و دو ساعت پس از دیدار دشوار برابر آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا ، از دست داده است.
ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید که تیمش در این فصل در سوپرجام اسپانیا بازی را به بارسلونا واگذار کرد ، از شاگردان خود خواسته در خصوص ال کلاسیکوی پیش رو صحبت نکنند.
در همین حال لیونل مسی مهاج تکنیکی بارسلونا خاطر نشان کرد پیروزی برابر رئال مادرید می تواند روحیه بارسایی ها را بالا ببرد.این در حالی است که گواردیولا از اظهار نظر در خصوص این دیدار خودداری کرده است.
گواردیولا در این باره تصریح کرده اوضاع اقتصادی اروپا در حال حاضر مساله مهمی است نه یک مسابقه فوتبال.با این حال هر هوادار فوتبال در اسپانیا که از امروز تا شنبه مطالب ورزشی را مطالعه می کند شاهد صفحات زیاد نشریات است که به ال کلاسیکو اختصاص داده شده است.
 

javahermarket



چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : محمدرضاترابی


پس از پيروزي مقابل باته بوريسف


 

سرمربي بارسلونا پس از برتري 4 بر صفر مقابل باته بوريسف گفت: وقتي با بازيکنان تيم دوم به پيروزي پرگل مي‌رسيم، آنقدر خوشحال مي‌شوم که نمي‌توانم آن را وصف کنم.


   به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا که تیمش با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در رتبه دوم جدول ایستاده، شب گذشته به کمک بازیکنان درجه دوم تیمش مقابل باته بوریسف در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی 4 بر صفر دست پیدا کرد.

گواردیولا از عملکرد جوانان بارسلونا بسیار راضی بود و گفت: همین اتفاق در رئال مادرید رخ داده و بازیکنان جوان و جویای نام زیادی در آکادمی فوتبال هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید حضور دارند. این باعث افتخار لالیگا و اهالی آن است.

گواردیولا ادامه داد: وقتی با بازیکنان تیم دوم مقابل تیمی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد به پیروزی پر گل می‌رسیم، آنقدر خوشحال می‌شوم که نمی‌توانم با کلمات، میزانش را وصف کنم. این باعث خوشبختی ما است و به همه هواداران بارسلونا تبریک می‌گویم.

 

javahermarket



چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : محمدرضاترابی



 

پپ گوارديولا تيمي بسيار جوان را به ميدان فرستاده بود اما کلاس برتر آنها هم بردي عالي را رقم زد.


   یک گل از سرجی روبرتو، یک گل از مارتین مونتویا و دو گل پدرو بارسلونا را به برد خوبی مقابل باته بوریسوف رساند. کاتالان‌ها به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد صعود کرده بودند و گواردیولا تیمی با میانگین سنی 23 سال به مصاف تیم بلاروسی فرستاد.
ابتدا در دقیقه 35 پدرو پاسی عالی را از تیاگو گرفت و آن را برای سرجی روبرتو فرستاد تا این بازیکن 19 ساله دروازه حریف را باز کند. روبرتو یک دقیقه پیش دروازه خالی را نتوانسته بود باز کند.

سپس در دقیقه 60 گل دوم زده شد. ایساک کوئنکا که شبی عالی را پشت سر می‌گذاشت به خط دفاعی باته هجوم برد و توپ را به مارتین مونتویا پاس داد و او هم با ضربه‌ای محکم توپ را به گوشه بالای دروازه حریف زد.

بارسلونا در دقیقه 63 باز هم گل زد. کوئنکا بار دیگر پاس گل داد و پدرو توپ را با پاشنه پا وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه 88 هم ولودکو کوئنکا را در محوطه جریمه سرنگون کرد و پدرو پنالتی حاصل را به گل تبدیل کرد.

در نهایت بارسلونا با 16 امتیاز صدرنشین شد و باته با 2 امتیاز از رقابت‌های اروپایی کنار رفت.

 

 

javahermarket



 

آبی و اناری ها

منبع:

سایت رسمی باشگاه


مترجم: سولماز مجیدزاده

برای پنجمین سال متوالی یکی از بازیکنان بارسا روی سکوی توپ طلای فیفا خواهد ایستاد. مسی و ژاوی بار دیگر در میان سه نامزد برتر انتخابی هستند. کریستیانو رونالدو فینالیست سوم است. سه فینالیست برای کسب توپ طلای 2011 فیفا، امروز بعد ازظهر در پاریس اعلام شدند.

انتخاب بهترین بازیکن در تاریخ 9 ژانویه
مراسم اهدای جایزه در تاریخ 9 ژانویه در زوریخ (سوئیس) برگزار خواهد شد و نام برگزیده نشان داده خواهد شد. اگر مسی دوباره برنده این جایزه شود، او نیز مانند کرایوف، پلاتینی و فان باستن، یکی از شاهکار هایی می شود که همگی سه بار برنده ی توپ طلا شده اند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


فقط پلاتینی موفق به دریافت آن در سه فصل متوالی شده است. اگر ژاوی به عنوان برنده اعلام شود، این اولین باری می شود که هافبک کاتالانی موفق به کسب این جایزه شده است.

javahermarket




روز 19 آذر يعني همان روز بازي ، تعداد محدودي بليط باقي مانده از غيبت اعضايي که نمي خواهند بازي را ببينند، به فروش خواهد رسيد.


بازار سیاه اینترنتی بلیط ال کلاسیکو ، به بلیط های وی ای پی رسید. استقبال زیاد برای دیدن ال کلاسیکوی شنبه ، باعث شده که بلیط های بازی برنابئو به بالاتر از 1500 یورو (2.8 میلیون) به فروش برسد.جالب این جاست که همین بلیط های 1500 یورویی را از طریق مجاری رسمی و وب سایت باشگاه ، می توان با قیمتی بین 826 تا 1180 یورو خرید .
به گزارش مرجع خبری رئال  مادريد در حال حاضر فقط 60 بلیط باقی مانده است . امروز قرار بود که باشگاه ،بلیط ها را به فروش برساند اما درخواست اعضا ، سازمان ها ، کانون های هواداری ، بنیاد های خیریه و پیشکسوتان (701 بلیط هم به بارسلونا داده شده است ) به حدی است که فقط بلیط های وی آی پی باقی مانده است .
در وب سایت خود رئال مادرید هم نوشته شده است :" بلیط های معمولی تمام شدند، فقط بلیط هایVIP باقی مانده اند . "
 وب سایت باشگاه اعلام کرده که روز 19 آذر یعنی همان روز بازی ، تعداد محدودی بلیط باقی مانده از غیبت اعضایی که نمی خواهند بازی را ببینند می باشد ، به فروش خواهد رسید. با این پیش زمینه ، در بازار سیاه قیمت بلیط ها چهار برابر حد معمول شده است .
در حال حاضر گران ترین بلیط حاضر در وبسایت های غیر رسمی ، 1200 یوروست در حالی که قیمت عادی بلیط ها 315 یوروست .

javahermarket



دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 18:16 ::  نويسنده : محمدرضاترابی
 


 

فيفا سه نامزد نهايي توپ طلاي 2011 را اعلام کرد و همان طور که انتظار مسي، کريس رونالدو و ژاوي، به عنوان نامزدهاي نهايي معرفي شده اند.


بعد از اینکه اعلام لیست اولیه و 50 نفره نامزدهای توپ طلا، فیفا اسامی 23 بازیکن را به عنوان کسب این جایزه معتبر اعلام کرده بود که در آن نام 8 بازیکن بارسا و 5 بازیکن رئال دیده می شد.
 

البته از همان ابتدا می شد حدس زد که رقابت اصلی بین لیونل مسی و کریس رونالدو خواهد بود.

رونالدو در سال 2008 و مسی در سال  های 2009 و 2010 فاتح توپ طلا شدند و امسال نیز رقبای اصلی هستند.

مسی فصل گذشته با بارسا قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شد و رونالدو نیز علاوه بر قهرمانی در کوپا دل ری، با زدن 40 گل در لالیگا، کفش طلای اروپا را به دست آورد.

در این جمع ژاوی احتمالا مانند سال 2009 بار دیگر بعد از مسی و رونالدو، در جایگاه سوم قرار خواهد گرفت.

در بخش بهترین گل سال نیز مسی با وین رونی، ستاره منچستریونایتد رقابت  خواهد کرد. گل چیپ مسی به آرسنال و گل برگردان رونی به منچستریونایتد در بین بهترین گل های سال 2011 قرار دارند.

Ballon d''''''''''''''''or

javahermarket



اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجیدزاده

11 بازیکن بارسا ب به همراه پینتو، پیکه، فونتاس، مکسول، تیاگو، پدرو و کوئنسا ممکن است برای بازی سه شنبه در ترکیب بارسا باشد.
پپ گواردیولا به 13 بازیکن تیم اصلی برای بازی سه شنبه شب در لیگ قهرمانان مقابل باته بوریسوف (20:45) استراحت می دهد. مربی بارسا به والدز، آلوز، پویول، آبیدال، ماسکرانو، کیتا، سرجیو بوکستس، ژاوی، اینیستا، سسک، مسی، الکسیس و ویا استراحت خواهد داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تیم اصلی یکشنبه قبل از بازگشت به تمرین، از یک روز استراحت لذت خواهد برد و در روز دوشنبه ساعت 19:00 در نیو کمپ قبل از بازی لیگ قهرمانان در سه شنبه (پخش زنده از بارسا تی وی) تمرین خواهد داشت. بازیکنان تیم اصلی پینتو، پیکه، فونتاس، مکسول، تیاگو و پدرو به همراه کوئنسا در این جلسه شرکت خواهند کرد. آنها به بازیکنان تیم ب اویر، مونتویا، بارترا، مونیسا، سرجیو گومز، رافینیا، دوس سانتوس، دلوفئو، ریورولا، سرجیو روبرتو و کیکو فمنیا ملحق خواهند شد.

javahermarket



دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

گزارش بازیمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

عملکرد عالی بارسا برابر لوانته، با 5 گل زده توسط فابرگاس(2)، کوئنسا، مسی و الکسیس به پایان رسید. این بازی عملا ظرف مدت 36 دقیقه گرد و غباری راه انداخت و تیم با اعتماد به نفس کامل به برنابئو خواهد رفت.
عملکرد امشب بارسا در نیوکمپ نشان می دهد که آن ها هفته آینده با اعتماد به نفس کامل به برنابئو خواهند رفت و به شکل های زیادی لذت خواهند برد. مردان گواردیولا تنها به 36 دقیقه ار نیم ساعت اول بازی نیاز داشتند تا با دو گل قاطع سسک فابرگاس در رقابت های لیگ این فصل شگفتی سازی کنند و فوتبالی سطح بالا به نمایش بگذارند. نیمه دوم، بارسا عقب نشینی نکرد ولی شروع به فکر کردن درباره هفته آینده کرد؛ همچنین آن ها به سادگی تیم حریف را تحت فشار قرار دادند و گل سوم توسط کوئنسا به ثمر رسید؛ آنها با دو گل دیگر در نیمه دوم بر بازی مسلط شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بهترین آغاز

لوانته با آمدن به بازی با شک عظیمی رو به رو شد، بارسا بهترین شروع خود را زمانی آغاز کرد که اینیستا با پاس پشت پای هوشمندانه خود سسک را در زاویه خوبی از دروازه قرار داد و کاتالان ها در خانه در حالی که تنها 3 دقیقه از زمان بازی گذشته بود، با شوت عالی خارج از دسترس دروازه بان لوانته گلی را به ث
مر رساندند.

javahermarket



                                 fcmessi.loxblog.com


بارسا نام 23 بازیکن تیم برای سفر به جام باشگاه های جهان، شامل بازیکنان تیم ب، کوئنسا، اویر و دوس سانتوس را اعلام کرد.

شماره پیراه بازیکنان بارسلونا را برای مسابقات جام باشگاه های جهان عبارتند از:

1. ویکتور والدس
2. دنی آلوز
3. جرارد پیکه
4. سسک فابرگاس
5. کارلس پویول
6. ژاوی هرناندز
7. داوید ویلا
8. آندرس اینیستا
9. الکسیس سانچز
10. لئو مسی
11. تیاگو آلکنترا
 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

13.

خوزه مانوئل پینتو


14.

خاویر ماسکرانو


15.

سیدو کیتا


16.

سرجیو بوسکتس


17.

پدرو رودریگز


18.

جاناتان دوس سانتوس


19.

ماکسول


21.

آدریانو


22.

اریک آبیدال


24.

آندریو فونتاس


25.

اویر اولازابال


27.

آیزاک کوئنسا

javahermarket



لوانته پس از بازگشت به مسیر پیروزی هایش و با کسب 26 امتیاز و تنها 5 امتیاز کمتر از بارسلونا و با ایستادن در مکان چهارم، شنبه شب ساعت 20 با اعتماد به نفسی مضاعف به ورزشگاه کمپ نو می آیند.

سرمربی تیم حریف خوان ایگناسو مارتینز درصدد جلوگیری از شکست از بارسا پس از 6 بار تلاش نافرجام می باشد.

6 تا بهترین برای بارسا

اولین باری که لوانته به کمپ نو آمد بازی برگشت فصل 64-1963 بود که بارسا تحت رهبری سزار رودریگز با نتیجه 6-2 پیروز شد. همچنین تیم میزبان یک سال بعد با نتیجه خیره کننده 4-2 مقابل لوانته به برتری دست یافت.

40 سال طول کشید تا آنها دوباره به کمپ نو بازگردند. فرانک رایکارد سرمربی بارسا در سه رویارویی بعدی بود، که آنها در سال های 2005 (2-1)، 2007 (1-0) و 2008 (5-1) شکست خوردند.

لوانته فصل قبل نیز در کمپ نو متحمل شکست شدند، اولین رویارویی پس از سومین حضورشان در لیگ دسته اول. در مقابل تیم همیشه پیروز گواردیولا آنها با نتیجه نزدیک 2-1 شکست خوردند.

javahermarket



جمعه 11 آذر 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا قصد دارد تاکتيک تيمش را براي ديدار با رئال مادريد تغيير دهد.


 به نقل از اسپورت، پپ گواردیولا که فصل گذشته بارسا را به قهرمانی لالیگا و اروپا رساند، پس از آنکه هفته گذشته تیمش در جدال با ختافه، شکست خورد با توجه به حساسیت‌ زیاد مصاف با کهکشانی‌ها، آماده است در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از روش ۲-۵-۳ استفاده کند.
 
 وی در این ارتباط گفت: برای من همیشه رمز موفقیت، میانه میدان است. اگر در این نقطه بیشتر توپ بگیریم، بهتر نتیجه خواهیم گرفت. با توجه به این نکته تاکتیکی بود که امسال سسک فابرگاس را از آرسنال به خدمت گرفتیم. فکر می کنم با استفاده از ۵ هافبک و دو مهاجم، بتوانیم پیروزی مقابل رئال را کسب کنیم.
 
 براساس این اظهارات، مربی آبی و اناری پوشان در خط حمله از لیونل مسی استفاده خواهد کرد اما این احتمال هست به جای استفاده از داوید ویا، از فابرگاس در خط آتش بهره گیرد.
 جدال این دو تیم بزرگ اسپانیا 19 آذر برگزار می‌شود.

javahermarket



مدافع ملي پوش بارسلونا اسپانيا مي‌تواند پس از يک جلسه محروميت در ديدار مقابل رئال مادريد براي تيمش بازي کند.


جرارد پیکه در دیدار قبلی پارسلونا مقابل رایو و الکانو با دریافت یک کارت زردی که به دلیل وقت کشی داشت، 5 کارته شد تا یک جلسه محروم می‌شود.
پس از دریافت این کارت اخباری منتشر شد که مدافع ملی‌پوش اسپانیا عمدی کارت زرد گرفته تا پس از یک جلسه محرومیت در بازی بعدی یعنی ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید به میدان برود.

احتمال محرومیت 2 جلسه‌ای پیکه در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد و گفته می‌شد که این مدافع میانی نمی‌تواند برابر رئال مادرید بازی کند، اما کمیته داوران لالیگا پس از بازبینی صحنه‌ها اعلام کردند که اخطار پیکه عمدی نبوده و این بازیکن در ال کلاسیکو می‌تواند بازی کند.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا روز نوزدهم آذر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

javahermarket



جمعه 11 آذر 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

 

تيم فوتبال بارسلونا همچنان عنوان بهترين تيم جهان را يدک مي کشد.


 فدراسيون بين المللي آمار و تاريخ فوتبال رده بندي بهترين تيم‌هاي فوتبال جهان در يک سال گذشته را منتشر کرد که بر اين اساس تيم‌ فوتبال بارسلونا با 331 امتياز همچنان عنوان بهترين تيم باشگاهي فوتبال جهان را در اختيار دارد.

 در اين رده بندي پس از بارسلونا، رئال مادريد در جايگاه دوم قرار گرفته و ولزسارسفيلد آرژانتيني رده‌ي سوم را به خود اختصاص داده است.

 در ميان تيم هاي آسيايي، سوون سامسونگ و چونبوک موتورز کره جنوبي با قرار گرفتن در رده‌هاي 40 و 41 برترين باشگاه هاي جهان، عنوان بهترين تيمهاي آسيايي را در اختيار دارند و نکته جالب اينجاست که باشگاه چلسي همتراز با چونبوک موتورز در رده‌ي چهل و يک ايستاده است.

 FC سئول کره جنوبي هم با در اختيار داشتن رده 97 سومين تيم آسيايي است تا کره‌اي‌ها در ميان باشگاه‌هاي آسيايي پيشتاز باشند.

 پس از اين سه تيم، سپاهان با 120.5 امتياز در رده‌ي صدم قرار گرفته است.

 همچنين استقلال با 75 امتياز در رده‌ي 261، و پرسپوليس با 65 امتياز در رده‌ي 340 قرار دارند.


 * فهرست 10 باشگاه برتر جهان

1- بارسلونا 332 امتياز

2- رئال مادريد 316 امتياز

3- ولزسارسفيلد 279 امتياز

4- منچستريونايتد 267 امتياز

5- پورتو 256 امتياز

6- منچسترسيتي 245 امتياز

7- بايرن مونيخ 239 امتياز

8- اينتر 232 امتياز

9- شالکه 231 امتياز

10 - سانتوس 226 امتياز


 **‌رده بندي باشگاه‌هاي برتر آسيا

1- سوون سامسونگ کره جنوبي (40)

2- چونبوک موتورز کره جنوبي(41)

3- نساف کارشي ازبسکتان (94)

4- FC سئول کره جنوبي (97)

5- سپاهان ايران (100)

6- گامبا اوزاکا ژاپن (123)

7 کاشيما آنتلرز ژاپن(125)

8 - سرزو اوزاکا ژاپن(144)

9- ناگويا کامپوس ژاپن(156)

10 -ذوب آهن ايران (172)

javahermarket



آبی و اناری هامنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: حسن عارفی / FCBarcelona.ir

گلزن شیلیایی بارسا در نیمه اول طلسم بازی را شکست و دو گل در بازی به ثمر رساند. گل اول الکسیس فوق العاده بود. آخرین گل او برای بارسا، گلش مقابل ویارئال در ورزشگاه نیوکمپ در هفته دوم رقابت های لالیگا بود. مطبوعات شیلی بعد از نمایش خوب دیشب هموطنشان، به ستایش او پرداختند.
الکسیس سانچز یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی بارسا – رایو وایکانو بود. گلزن شیلیایی طلسم بازی را شکست و گل نخست بازی را در دقیقه بیست و نهم به زیبایی هرچه تمام به ثمر رساند. توپ در محوطه جریمه رایو به الکسیس رسید، او بعد از پشت سر گذاشتن مدافعی که از او حفاظت می کرد، با شوتی مواج چارچوب دروازه را نشانه گرفت و توپ پس از برخورد به تیرک دروازه به تور دروازه رایو وایکانو چسبید؛ او چند دقیقه بعد و در دقیقه چهل بازی، در سمت چپ محوطه جریمه رایو صاحب توپ شد و با شوتی ظریف و فنی با بیرون پای راستش، توپ را وارد دروازه کوبنو کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند، الکسیس ابتدا در سمت راست خط حمله و بخصوص وقتی در سمت چپ خط حمله قرار گرفت، در زمین خیلی فعال بود. وقتی در دقیقه هفتاد او با آدریانو تعویض شد، تماشاگران او را ایستاده مورد تشویق قرار دادند و او با تحسین و تشویق حاضران در ورزشگاه روی نمیکت قرار گرفت.

javahermarket



درباره وبلاگ


با عرض سلام و خوش آمد گویی خدت شما دوست عزیز که در حال حاضر وارد وبلاگ هواداران بارسا شده اید در این وبلاگ سعی شده تا تمام اخبار/عکسها/کلیپهاو.... در مورد تیم بارسلونای اسپانیا در بروزترین شکل ممکن تهیه و در داخل وبلاگ قرار گیرد امیدوارم در این وبلاگ خوش باشید برای ارتباط با ما میتوتنید از طریق ایمیل زیر بامادر ارتباط باشید .:: fcmessi2011@yahoo.com::.
آخرین مطالب
پيوندها
زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زايمان يک دختر در حمام+ عکس[4371] »با اين دختر ازدواج کنيد و جايزه بگيريد+عکس دختر[3567] »آدرس فيس بوک و تصوير الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببين اين دختر خوشگله رو مي پسندي؟[5053] »ماجراي زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605عکس هاي دختر بازيگر در فيلم موهن توهين به حضرت محمد(ص آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي : آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لالیگا وبارسلونا و آدرس fcmessi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 3488
بازدید کل : 494745
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 3488
بازدید کل : 494745
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین



دريافت كد ستاره باران وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

كد بارش قلب


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket