.::F.CBARCELONA::.
.:: وبلاگی برای بارسایی ها ::.
 
 

سسک فابرگاس ، بیلبائو و تلاش هم تیمی هایش را تحسین کرد

منبع: سایت رسمی باشگاه / مترجم: شهریار امرایی

لئو مسی در دقایق تلف شده مسابقه گل تساوی را برای اف سی بارسلونا به ثمر رساند .

سسک ، زننده گل نخست بارسا ، اتلتیک بیلبائو و مربی اش ، بیلسا را مورد ستایش قرار داد .

                                       ادامه در ادامه مطلب

javahermarket



ادامه مطلب ...


اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir

پپ گواردیولا، شب گذشته برای دویستمین بار روی نیمکت بارسلونا به عنوان مربی نشست. او در 72% بازی ها به پیروزی دست یافته است و شاگردان او 500 گل به ثمر رسانده اند.
جوزپ گواردیولا برای دویستمین بار تیم را در پراگ هدایت کرد؛ که تنها پنج تن از مربیان بارسا به این رقم رسیده اند اما هیچ کدام به آمار شگفت انگیز گواردیولا دست نیافتند:

Open in new window

برد در 72% از بازی ها: در 200 بازی اخیر٬ بارسا 143 برد٬ 39 مساوی و تنها 17 باخت کسب کرده است. این آمار با اختلاف ناچیزی از دومین مربی در این لیست٬ هلنیو هررا با برد در 70.6% از 143 بازی٬ بهتر است. بعد از این دو٬ فردیناند دائوییک (60.7% برد از 150 بازی)٬ فرانک رایکارد (58.6% برد در 273 بازی) و یوهان کرایف (58.1%برد در 430 بازی) قرار دارند.

javahermarket



 

                                      fcmessi.loxblog.com       
لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده / FCBarcelona.ir

بازیکن آرژانتینی 200 مین گل خود را برای بارسا به ثمر رساند، علاوه بر آن 2 گل دیگر را نیز وارد دروازه ی ویکتوریا کرد. اما پس از آن با تواضع گفت: «از اینکه تعداد گل هایم به عدد مهمی رسیده، خوشحالم، اما من اینجا هستم تا به هم تیمی هایم کمک کنم».
دیشب، شب رکورد شکنی بارسا بود. تیم در 200 مین بازی تحت سرمربیگری گواردیولا، 500 مین گل خود را به ثمر رساند. والدز رکورد میگوئل رینا را شکست؛ اکنون 887 دقیقه است که والدز دروازه اش را بسته نگه داشته است. و لئو مسی نیز رکورد بینظری از خود به جای گذاشت: به ثمر رساندن 200 گل برای باشگاه و دو هت تریک پیاپی برای اولین بار.
Open in new window
این آرژانتینی اظهار داشت: «ما نتیجه ی بازی میلان را می دانستیم و می خواستیم پیروز شویم، اما با فشاری که ویکتوریا ایجادکرده بود، بازی بسیار دشوار شد. آنها تیم چندان مشهوری نیستند، اما تمام تیم های حاضر در لیگ قهرمانان، قوی هستند».

javahermarket



پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 14:50 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

http://sportnews4u.com/wp-content/uploads/2011/08/cesc-fabregas-barcelona-2011-goal.jpg

اف سی بارسلونا به لطف هت‌تریک مسی و تک گل سسک موفق شد ویکتوریا پلژن را شکست دهد. در این دیدار پانصدمین گل بارسا تحت هدایت گواردیولا به ثمر رسید و تیم به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کرد.

گل‌های بازی

1-0 مسی (دقیقه 22، پنالتی)
0-2 مسی (دقیقه 45+1)
0-3 سسک (دقیقه 71)
0-4 مسی (دقیقه 90+2)

                                      

javahermarket



سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

             http://rt.com/files/sport/football/fifa-ballon-dor-shortlist/ballon-d-or.n.jpg

هشت نماینده از بارسلونا و 5 نماینده از رئال مادرید. بدین ترتیب بارسا و رئال بیشترین نماینده را در لیست 23 نفره بازیکنان نامزد دریافت توپ طلای فیفای امسال دارند.

                     --------------------------------------------------------------------------------

چندی پیش لیست 50 نامزد دریافت این جایزه منتشر شد و اکنون این لیست به 23 نفر تقلیل یافت.

در این میان نام بازیکنانی مثل پویول و الکسیس خط خورده است.

مسی، چابی، اینیستا، پیکه، ویا، سسک، آلوس و آبیدال از بارسلونا و ایکر کاسیاس، خدیرا، اوزیل، ژابی آلونسو و کریس رونالدو از رئال درمیان نامزدهای دریافت این جایزه هستند.

دربین 10 نامزد برتر دریافت عنوان برترین مربی سال هم نام ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا و بیسنته دل بوسکه دیده می شود.

روز پنجم دسامبر، نام 3 نامزد اصلی دریافت این جایزه از میان این 23 نفر اعلام خواهد شد و مراسم اهدای جایزه توپ طلای فیفا در سال 2011 در روز نهم ژانویه در زوریخ انجام می شود.

 

لیست 23 نامزد دریافت توپ طلای فیفا در سال 2011 بدین ترتیب است

اریک آبیدال ، سرخیو آگوئرو، کریم بنزما، ایکر کاسیاس، کریستیانو رونالدو، دانی آلوس، ساموئل اتوئو، سسک فابرگاس، دیگو فورلان، آ«درس اینیستا، لیونل مسی، توماس مولر، نانی، نیمار، مسعوت اوزیل، جرارد پیکه، وین رونی، باستین شواین اشتایگر، وسلی اسنایدر، لوئیس سوارس، داوید ویا، ژابی آلونسو و چابی ارناندس

 

لیست 10 نفره مربیان برتر که نامزد دریافت عنوان بهترین مربی سال هستند بدین ترتیب است:

بیسنته دل بوسکه ( تیم ملی اسپانیا)، سرالکس فرگوسن( منچستریونایتد)،رودی گارسیا (لیل)، پپ گواردیولا( بارسلونا)، یورگن کلوپ (بوروسیا دورتموند)، یواخیم لو (تیم ملی آلمان)، ژوزه مورینیو( رئال مادرید)، اسکار تابارس( اروگوئه)، آندره ویلاس بواس (پورتو / چلسی)، آرسن ونگر (آرسنال)

javahermarket



سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                              http://www.cleansheetsallround.co.uk/wp-content/uploads/lionel-messi-2011_2556485.jpg

درميان پنج ليگ برتر اروپا؛ ليونل مسي با 13 گل بهترين عملکرد را دررقابت هاي اين فصل به نمايش گذاشته است.


      در 10 هفته برگزار شده از رقابت های لالیگا؛مسی 13 بار دروازه حریفان بارسلونا را باز کرده است او شش بار هم با پاس  هایش زمینه گلزنی هم تیم هایش را در این رقابت ها  فراهم کرده است. 
گونزالو هیگواین و کریس رونالدو دو مهاجم رئال مادرید هر دو با 10 گل زده  پس از مسی در رده دوم جدول رده بندی برترین گلزنان لالیگا هستند.
در بوندس لیگا؛ ماریو گومز با 12 گل زده در 11 مسابقه نقش زیادی درصدرنشینی بایرن مونیخ بازی کرده است. 
کلاوس یان هونتلار مهاجم هلندی شالکه و کلودیو پیزارو از وردربرمن به ترتیب  با 10 و 8 گل زده در رده های  دوم و سوم رده بندی گل زنان برتر بوندس لیگا ایستاده اند.
در لیگ برتر انگلیس رابین فان پرسی مهاجم آرسنال با هت تریک برابر چلسی 10 گله شد تا به صدر جدول رده بندی گلزنان این رقابت ها  صعود کند .
وین رونی از منچستریونایتد و سرخیو آگرو از منچسترسیتی هر دو با 9 گل پس از فان پرسی دوم هستند
در لوشامپونه ؛ اولیویه ژیرود از مونپولیه و کوین گامیرو از پاریس سن ژرمن  هر دو با 8 گل زده بهترین گلزنان فوتبال فرانسه هستند و بافه تیمبی گومیس از لیون با 7 گل در رده سوم است. 
در فوتبال دفاعی ایتالیا پایین ترین  آمار گلزنی مهاجمان در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا ثبت شده است. 
آنتونیو دی ناتاله از اودینزه و سباستین جیووینکو از پارما با تنها 6 گل در رده نخست گلزنان برتر سری آ قرار دارند و میروسلاو کلوزه از لاتزیو؛استفان جووتیچ از فیورنتینا؛ جرمن دنیس از آتالانتا و رودریگو پالاچیو ازجنوا همگی با 5 گل در تعقیب این دو بازیکن هستند .

 

javahermarket



تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir

مهاجم 21 ساله شیلیایی، بازیکنی است که در مسابقات لیگ قهرمانان در برابر ویکتوریا پلزن بازی کرد. کوئنسا و اویر نیز در تمرینات گروهی تیم برای سفر به چک شرکت کردند.
الکسیس سانچز برای اولین بار بعد از آسیب دیدگی عضلانی خود در 10 سپتامبر، به تیم پیوست. او در روز دوشنبه، در حالی که هنوز درمان کامل او از طرف پزشکان باشگاه تایید نشده است، به پراگ سفر خواهد کرد. بازیکنان در روز دوشنبه، در ورزشگاه ایدن به تمرین می پردازند و سپس درباره وضعیت جسمی بازیکن آمریکای جنوبی تصمیم گرفته خواهد شد.

Open in new window

تیم 19 نفره بارسا از بازیکنان تیم اول، به علاوه آیزاک کوئنسا و اویر اولازابال از تیم ب تشکیل شده است. اولازابال در تمرین روز دوشنبه، با دروازبان اول تیم دچار مصدومیت شد؛ این در حالی است که ممکن است بازی بارسلونا و پراگ را از دست بدهد. پدرو و آفلای، بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

javahermarket



بوسکتس: "می دانیم که همیشه نمی توانیم 5-0 برنده باشیم"

منبع: سایت رسمی باشگاه / مترجم: سامان اکبری FCBarca.ir

این بازیکن میانی ترجیح داد آرامش خود را حفظ کرده و از برد 5-0 مقابل مایورکا هیجان زده نشود. پس از بازی طی گفتگویی با شبکه بارسا تی وی به ما گفت: "هیچ وقت آسان نیست. می دانیم که ما هوادارانی داریم که به پیروزی های ما خیلی عادت کرده اند".

        

                                             ادامه در ادامه مطلب

javahermarket



ادامه مطلب ...


گزارش بازی

منبع:سایت توتال بارسا

مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir
بارسلونا با برد قاطع خانگی 5-0 در برابر مایورکا، شکست ناپذیری خود را در تمام رقابت ها حفظ کرد. لئو مسی به آمادگی چند بازی گذشته خود رسید و توانست در30 دقیقه اول این بازی هت تریک بکند. بارسلونا در 6 بازی خانگی خود، 26 گل به ثمر رسانده و هیچ گلی دریافت نکرده است.ژاوی، اینیستا و فابرگاس بازیکنان کلیدی بارسا بودند که در این بازی استراحت کردند، اما بارسلونا با لطف درخشش لیونل مسی، مشکلی برای شکست دادن مایورکا نداشت.
در زیر می توانید امتیاز بازیکنان برای بازی دیشب را مشاهده کنید.
ویکتوروالدز – 7.5
نمره دادن به والدز در چنین بازیهایی دشوارتر می شود ( که باید به آن عادت کنیم). او در اندک فرصت های مایورکا خوش درخشید. زمانی که ماسکرانو پاس به عقب اشتباه داد، والدز سریعا توپ را دفع کرد؛ او در طول بازی جایگیری های خوبی در کرنرها داشت و در بازی گروهی تیم شرکت می کرد.
Open in new window

آدریانو کوریرا – 8.5
عملکرد فوق العاده ای داشت، به ویژه در حرکت هجومی تیم در کناره ها موثر ظاهر شد؛ او در به ثمر رساند گل اول همه کار کرد و با احتساب پاس گلی که به کوئنسا داد، دو پاس گل در این بازی به نام خود ثبت کرد. او یکی از بهترین بازیهای خود را برای بارسلونا انجام داد.
اریک آبیدال – 7.5
در ابتدای بازی اشتباهات کوچکی داشت اما در اندک مدتی به فرم ایده آل خود بازگشت و قبل از اینکه در خط میانی جایگزین پیکه شود، نقش خوبی در انتقال توپ از دفاع به حمله داشت.
خاویر ماسکرانو – 7.5
بهترین موقعیت گلزنی مایورکا ( زمانی که نتیجه بازی 0-0 بود ) بااشتباه این بازیکن رقم خورد، اما با عملکرد فوق العاده او در ادامه بازی، اشتباه او به فراموشی سپرده شد. او در عیاب پویول و پیکه، رهبری خط دفاعی بارسلونا را بر عهده دارد.
دنی آلوز – 8.5
بدون توجه به بازیهای خوب او در گذشته، این بازی را می توان بهترین بازی او دانست؛ او با انجام یک و دوهای فراوان با لیونل مسی در گوش راست میدان، در حرکت هجومی بارسا شرکت می کرد و تمام 90 دقیقه خطری برای تیم مهمان بود. سومین گل بازی با پاس دقیق او به ثمر رسید و در انتهای بازی بهترین گل بازی دیشب را با شوتی سهمگین به ثمر رساند.
سرجیو بوسکتس - 8
بار دیگر عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد. مثل همیشه ساده بازی کرد و موثر بود. بازیخوانی و پاسکاری او مث همیشه بی عیب بود و نقش مهمی در تسلط بارسلونا در این بازی داشت.
سیدو کیتا – 7
کیتا ممکن است بازیکنی ستاره در بارسلونا نباشد، اما او همواره به سختی تلاش می کند و زمانی که وارد میدان می شود، کار انتقال از دفاع به حمله را به خوبی انجام می دهد. او بار دیگر پاسکاری و ریتم بازی خوبی داشت و به تیم کمک کرد تا فشار خود را بر تیم حریف حفظ کنند. او با تکل های خوب خود چند توپگیری انجام داد و حرکت های هجومی مایورکا را به خوبی خنثی می کرد. او همچنین در نیمه اول نزدیک بود با یک ضربه از راه دور گلی به ثمر برساند.
تیاگو آلکانترا – 7.5
عملکرد بسیار خوبی داشت. او به خوبی ثابت کرده است که در اختیار تیم بازی می کند؛ حتی با وجوداینکه ژاوی، اینیستا و حتی فابرگاس در کناراو حضور نداشتند، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. خونسرد بود و حفظ توپ خوبی داشت و پاسکاری و ریتم بازی خوبی از خود نشان داد. او با هر بازی پیشرفت می کند و به نظر می رسد که می تواند به یکی دیگر از ستاره های میانی لا ماسیا مبدل شود.
آیزاک کوئنسا – 8
عملکرد فوق العاده ای داشت و با به ثمر رساندن یگ گل بازی خوب خود را تکمیل کرد. او نقش خوبی در به ثمر رسیدن دو گل اول بارسلونا و حرکت هجومی این تیم داشت و پس از جا گذاشتن دروازه بان، گل چهارم را به ثمر رساند. او همچنین سانترهای فوق العاده ای داشت. کوئنسا مطمئنا یکی از بازیکنان آینده دار این تیم می باشد.
داوید ویا – 7
ریتم بازی خوب و بازی ترکیبی زیبایی به ویژه بالیونل مسی از خود نشان داد و نمایش خوبی در کل بازی داشت. میل کم او به شوت زنی مانع گلزنی او شد و اگر بیشتر از حد معمول شوت بزند می تواند گلهای بسیاری به ثمر برساند.
لیونل مسی – 9
این نابغه آرژانتینی پس از دو بازی متوسط ( با توجه با استانداردهای بالای او)، عملکردی خارج از تصور داشت. در 30 دقیقه توانست هت تریک بکند و با این 3 گل، 199 گل برای بارسا به ثمررسانده است. او یک بازیکن افسانه ای است.
تعویض ها :
جرارد پیکه – 7
در نیمه دوم به جای آبیدال وارد بازی شد و جای او را گرفت. در دفاع بسیار مستحکم ظاهر شد و در دقایق پایانی بازی نزدیک بود گلی به ثمر برساند.
کارلس پویول – 7
به جای سرجیو بوسکتس وارد بازی شد و در کنار پیکه در قلب خط دفاعی نمایش خوبی داشت.
جرارد دلوفئو – 6
اولین بازی رسمی خود را برای بارسلونا انجام داد، اما زیاد تاثیر گذار نبود و در بسیاری اززمانها توپ را لو داد و با توجه به 17 ساله بودنش، یک چنین انتظاری از او می رود( او پس از مسی و بویان سومین بازیکن جوان بارسلوناست که برای تیم اول بازی کرده است). با وجود این، این بازی می تواند تجربه خوبی برای او باشد و امیدوار است فرصت های بیشتری در طول فصل نصیبش شود.

javahermarket



یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش در دربي کاتالونيا گفت: مسي هميشه مسي است.


   به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا پیروزی 5 بر صفر تیمش مقابل مایورکا را نشانه بازگشت بازیکنانش به وضعیت مطلوب روحی دانست و گفت: اتفاق خاصی رخ نداده و ما به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرده‌ایم؛ اما همه خبرنگاران از یک بازگشت حرف می‌زنند، بازگشتی در کار نبود جز این که اوضاع روحی بازیکنان من بهتر شده و از فشار رسانه‌ها خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: این که مسی سه گل زده اتفاق عجیبی نیست، چرا که برای من مسی همیشه مسی است، چه زمانی که گل نمی‌زند و چه زمانی که با اقتدار در صدر جدول گلزنان لالیگا است.

گواردیولا در ادامه خاطرنشان ساخت: از دو بازیکن جوان تیم استفاده کردم، کوئنکا عالی بود اما دلوفو چندان آماده نبود و شاید بهتر باشد به صورت قرضی در یک تیم بازی کند و زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

javahermarket



یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

در ادامه رقابتهای هفته یازدهم لالیگا شاگردان پپ گواردیولا در نوکمپ مقابل مایورکا قرار گرفتند که در نهایت حریف خود را با 5 گل بدرقه کردند.

بارسا که در یکی دو هفته اخیر بازی های نسبتا ضعیف تری از خود به نمایش گذاشته بود بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و حریف را گلباران کرد.

لیونل مسی باز هم در کانون توجهات قرار داشت و با هت تریکی که در این بازی کرد ناکامی دو بازی اخیر را به دست فراموشی سپرد.

مسی ابتدا در دقیقه 13 بازی از روی نقطه پنالتی دروازه مایورکا را باز کرد تا نشان دهد در پنالتی زدن هم موفق است.

در دقایق 22 و 30 او دوبار دیگر دروازه حریف را باز کرد تا هت تریک خود را در این بازی کامل کند و بار دیگر به صدر جدول گلزنان این فصل لالیگا بازگردد.
اسحاق چوئنکا در دقیقه 50 و دانی آلوس در دقیقه 90 دو گل دیگر شاگردان گواردیولا را در این بازی به ثمر رساندند. بارسا با این پیروزی 24 امتیازی شد و تنها برای چند ساعت موقتا در صدر جدول لالیگا جای گرفت.

باید دید لوانته و رئال مادرید در دیدارهای این هفته خود چه نتایجی کسب می کنند.ّّّّّّ

Photo: Miguel Ruiz - FCB

برای دیدن عکسهایی از این دیدار به ادامه مطلب بروید
Upload center

javahermarket



ادامه مطلب ...


لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مجتبی علمی / FCBarcelona.ir


بعد از جلسه ی تمرینی امروز صبح بازیکنان، هردو دفاع میانی بارسا یعنی پویول و پیکه از آمادگی کافی برخوردار بودند و پپ گواردیولا برای بازی مقابل مایورکا، 19 بازیکن آماده که بازیکن تیم ذخیره بارسا یعنی آیزاک کوئنسا نیز در میان آنهاست را در اختیار خواهد داشت.
تیم امروز تمرینات خود را پس از استراحتی که دیروز پپ گواردیولا داده بود ادامه داد. بازیکنان برای دومین بار قبل از بازی خانگی در نیو کمپ و مقابل مایورکا، در کمپ تمرینی خوان گمپر حضور به هم رساندند که شامل خبر خوبی هم برای هواداران و مربیان تیم بود و آن هم آماده بودن پویول و پیکه به صورت صد در صد برای بازی بود.

Open in new window

خوشامد گویی برای دو بازیکن

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir

فابرگاس در دفاع از لئو مسی، بر این باور است که او به طور معمول به رکورد گلزنی خود بازمی گردد: «او بسیار متواضع است، همیشه همه چیز را برای تیم می خواهد و باشگاه را دوست دارد. چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد».
مسی در سه بازی اخیر گلی به ثمر نرسانده است. ویکتوریا پلزن، سویا و گرانادا که بدون گلی از مسی سپری شد، این استدلال را ایجاد کرد که مسی از فرم خود دور شده است. برای سسک شکی وجود ندارد: «من هیچ دلیلی برای شک کردن به او ندارم. او هم سن من است، اگر کارهایی که او انجام می دهد را ببینید، فکر نمی کنم دوباره شاهد چنین پدیده ای باشیم. او در همه رقابت ها به جز جام جهانی موفق بوده است. او در هر بازی گلی به ثمر رسانده، موقعیت ایجاد کرده و همیشه در بازی حضور داشته است. او بازیکنی افسانه ای از نظر جسمی و ذهنی است. اگر شکی در مورد او وجود داشته باشد، من نمی دانم بقیه در مورد ما چه فکری خواهند کرد. من هرگز با بازیکنی مانند او جوان و در سطح حرفه ای بازی نکرده ام. او بازیکنی فروتن، بدون حاشیه، و همیشه در اختیار تیم است و باشگاه را دوست دارد». او همچنان اضافه کرد: «چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد».

Open in new window
شانس دیگری برای گرفتن توپ طلای مسی
در همان لحظه، هنگامی که از او درباره توپ طلای مسی پرسیده شد او گفت: «50 نفر از ما برای این جایزه نامزد شده اند. هیچ کس پنجمین نفر از پنجاه نفر را به یاد نمی آورد». او همچنین معتقد است: «من مطمئن هستم که مسی برنده خواهد شد. این برای او معنی خاصی دارد و با این حال می خواهد در بازی روز بعد رکورد گلزنی خود را افزایش دهد و این بسیار مهم است». فابرگاس با توجه به حضور خود در این فهرست و عدم وجود پدرو، والدز، یا بوسکتس، گفت: «این لیست بسیار عجیب است؛ من چگونه می توانم در آن برنده باشم، در حالی که من عملا تمام فصل گذشته را بازی نکردم؟».

javahermarket



سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

http://zonafutsal.com/wp-content/uploads/2011/04/Solid-Football-Team-FC-Barcelona-Team-Season-2010-2011-FC-Barcelona-Full-Team.jpg

در فهرست 50 نفري ارائه شده فيفا براي تصاحب توپ طلاي سال نام بازيکنان بارسلونا بيش از ساير بازيکنان به چشم مي خورد.

                                   ------------------------------------------------------------------

به نقل از مارکا اسپانیا، فیفا روز گذشته فهرست 50 نفری بازیکنان انتخاب شده برای تصاحب توپ طلا و جمع آوری رای کارشناسان و مربیان جهان را اعلام کرد.
در این فهرست از بارسلونا نام مسی، اینیستا، ژاوی، سسک فابرگاس، پیکه، پویول، ویا، آلوس و آبیدال به چشم می خورد و این مسئله شانس بارسا برای داشتن توپ طلا در موزه نیوکمپ را به شدت افزایش داده است.

در بین سایر اسامی از تیم های دیگر نام هایی چون کاسیاس، کریس رونالدو، اوزیل، آلونسو، رونی، چیچاریتو هرناندز، آخرو، اتوئو و ابراهیموویچ دیده می شود.
مراسم توپ طلای فیفا دوشنبه نهم ژانویه در سالن همایش‌های فیفا در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود

javahermarket



اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir

خاوی واراس جزء اندک دروازه بان هایی است که توانسته است مانع گلزنی یاران گواردیولا شود؛ بارسلونا تحت مربی گری گواردیولا تنها در 14 بازی از 188 بازی، در گلزنی ناکام بوده است.
تیم پپ گواردیولا به ندرت در گلزنی ناکام می شود و هنگامی که چنین اتفاقی رخ می دهد، موجب بالا رفتن انگیزه بازیکنان می شود؛ به عنوان یک مثال، بارسلونا پس از تساوی 0-0 در برابر چلسی، در بازی بعدی در برنابئو در برابر مادرید، با نتیجه 6-2 به پیروزی دست یافت.

Open in new window

تنها 7% از بازیها بدون گل زده
با نگاهی کوتاه به آمار و ارقام این تیم پس از پیوستن گواردیولا می توان به فوتبال هجومی بارسا پی برد و این حقیقت را فهمید که آنها تنها در 14 بازی نتوانسته اند گلی به ثمر برسانند که 8 بازی از این بازیها را در خارج از خانه انجام داده اند.

javahermarket



                        El Barça inauguró la nueva Masia Centre Formatiu Oriol Tort

چند روز پیش بود که بارسلونا یک لاماسیای جدید را افتتاح کرد  و در جریان این مراسم بود که ساندرو روسل به سخنرانی پرداخت.این مرکز تورت اوریول نام دارد. دراینجا می توانید تصاویر منتخبی از مراسم  افتتاحیه این آکادمی فوتبال را ملاحظه کنید

                                    ادامه عکسها در ادامه مطلب

javahermarket



ادامه مطلب ...


مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir


مربی از این که ماسیا جدید افتتاح شده و به افتخار استاد گرانقدر «اوریل تورت» نامگذاری شده است بسیار خوشحال است. «امیدوارم همانند 32 سال گذشته به فعالیت خود ادامه دهد»، که باعث پرورش نسل غیر قابل تکرار ستارگان امروزی شده است.
گشایش لاماسیا،مرکز آموزشی اوریل تورت، پنج شنبه ای هیجان انگیز را برای همگان رقم زد. پپ گواردیولا نیز در آنجا حضور داشت و امروز در مصاحبه مطبوعاتیش در سیوتات اسپورتیوا به ستایش آن مراسم پرداخت. « اتفاق مهیجی بود. من این حقیقت که نام استاد ارزشمند اوریل تورت را زنده نگه داشته اند تقدیر می کنم». او امیدوار بود که تیم جوانان بتواند با استفاده از تجهیزات جدید، در آرامش به تمرین بپردازد.

Open in new window

بهترین آرزوها
گواردیولا می داند که در طول 32 سال گذشته در لاماسیا پیشین چه اتفاقات خوبی صورت گرفته است و برای مرکز تازه تاسیس هم عمری طولانی را آرزو کرد. او می داند که بارسای کنونی شامل 11 بازیکن پرورش یافته آنجاست اما از نظر او موقعیت الان یک استثناست... خیلی مطمئن نیستم که چنین نسلی دوباره تکرار شود.

javahermarket



دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

           

                    http://spe.fotolog.com/photo/62/57/127/torneos_soccer4/1258495431641_f.jpg

در پايان هفته نهم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي اسپانيا لاليگا، ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا به همراه کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي رئال مادريد در صدر جدول برترين گلزنان اين جام قرار گرفتند.


    پس از مسی و کریستیانو رونالدو که هریک با ده گل زده در صدر این جدول قرار دارند، ایگوآین مهاجم رئال مادرید با نُه گل زده در رده دوم این جدول جای گرفته است. فالکائو از اتلتیکو مادرید، سولدادو از والنسیا نیز شش گله و در رده سوم جدول گلزنان برتر لالیگا هستند. 

خوانلو از لوانته با پنج گل زده در رده بعدی این جدول جای گرفته است. آگیرتکس Agirretxe از سوسیه داد، کازورلا از مالاگا، فابرگاس از بارسلونا، تومر حمد از مایورکا ، میکو از ختافه و رائول گارسیا از اوساسونا نیز هر یک با چهار گل زده در جایگاه پنجم این جدول قرار گرفته‌اند.

بارال از خیخون ، کریم بنزما از رئال مادرید، آرونا کانه از لوانته ، فرناندو لورنته از اتلتیکو بیلبائو، لوئیس گارسیا از ساراگوسا ،میچو از رایو والکانو، نگردو از سویا ،سرخیو گارسیا از اسپانیول ، روسی از ویارئال ، ویا و  ژاوی از بارسلونا نیز بازیکنان سه گله این رقابتها هستند.

javahermarket



یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                

بارسا در دیداری که هرچه در توان داشت برای پیروزی انجام داد، به سد خاوی واراس آماده برخورد کرد و مقابل سویا تن به تساوی داد. دروازبان تیم مهمان در وقت‌های تلف شده ضربه‌ی پنالتی مسی را مهار کرد.

                                               ادامه در ادامه مطلب

javahermarket



ادامه مطلب ...


شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

Open in new window

                                          برای مشاهده ی اخبار به ادامه مطلب برید

javahermarket



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در آستانه بازي امشب تيمش مقابل ويکتوريا پلزن گفت: رقابت من با کريس در سطح روزنامه‌ها است.

   به نقل از مارکا اسپانیا، لیونل مسی که خود را برای درخشش در بازی امشب آماده می‌کند به خبرنگاران گفت: متاسفانه در چند بازی اخیر سه پنالتی کاملا واضح بر روی من گرفته نشده و پس از هر بازی داوران از بارسلونا عذرخواهی کرده‌اند، سرعت من هنگام حمله زیاد است؛ اما عادت ندارم خود را با قدرت و بزرگنمایی روی زمین بیندازم، داوران نیز از این رفتار من استفاده کرده و خطاهای بسیار واضح را نادیده می‌گیرند، متاسفم اما شاید این حقیقت دارد که خطای بازیکن باعث قضاوت داور نمی‌شود بلکه باید طوری بر زمین بیفتم که داوران پنالتی بگیرند.

 

مسی درباره رقابت خود با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا نیز گفت: چنین رقابتی در فوتبال واقعی وجود ندارد، او هم مثل من فقط به تیمش فکر می‌کند و بس. رقابت من با کریس در سطح روزنامه‌ها است و فراتر از آن دیگر هیچ رقابتی یا مشکلی با یکدیگر نداریم.

javahermarket



چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

لیگ قهرمانانمنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


تیم اول اف سی بارسلونا امروز ظهر آخرین جلسه تمرین خود را برای بازی امشب مقابل ویکتوریا پلزن برگزار کرد. تیم تا پیش از زمان شروع بازی در هتل مجستیک مستقر خواهد شد.

19 بازیکن فراخوانده شده برای بازی امشب عبارتند از: والدس، پینتو، آلوز، پویول، ژاوی، ویا، مسی، تیاگو، ماسکرانو، کیتا، سرجیو بوسکتس، پدرو، مکسول، آدریانو، آبیدال، فونتاس، جاناتان دوس سانتوز و آیزاک کانسا. این بازیکنان امروز زیر نظر گواردیولا که همه ی بازیکنان را در نیو کمپ در اختیار داشت به تمرین پرداختند. این آخرین جلسه تمرین پیش از مقابله با ویکتوریا بود، که برای ارائه آخرین اطلاعات درباره بازی، شرح وظایف بازیکنان و آخرین آماز مرحله گروهی لیگ قهرمانان از آن استفاده شد.
 

Open in new window

پس از پایان تمرین بازیکنان به هتل مجستیک بازگشتند، جایی که شب را در آن خواهند گذراند، و جاییکه عصرانه را در آن خواهند خورد و استراحت کوتاهی تا زمان برگزاری مسابقه خواهند داشت. یوفا اعلام کرده است که بازیکنان باید راس ساعت 19:30 در رختکن حاضر باشند، تا بازی در ساعت 20:45 (22:30 به وقت ایران) آغاز شود.

javahermarket



سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: حسین رزاق نژاد / FCBarcelona.ir


در تنها هشت روز تیم اول اف سی بارسلونا هفت جلسه تمرین و سه بازی (ویکتوریا، سویا، گرانادا) خواهد داشت.

به نظر می رسد با وجود جلسات تمرین که به سه بازی بین سه شنبه این هفته و هفته آینده منتهی خواهد شد، اف سی بارسلونا هفته پرمشغله ای را پیش رو دارد. در اینجا اطلاعاتی درباره برنامه پیش رو ارائه خواهد شد، هرچند زمان در معرض تغییر است.
 

Open in new window


سه شنبه، 18 اکتبر:

مطابق برنامه لیگ قهرمانان، جلسه تمرین در نیوکمپ (17:30) برای بازی مقابل ویکتوریا. لئو مسی و جوزپ گواردیولا کنفرانس مطبوعاتی خواهند داشت.

javahermarket



سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, :: 14:4 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز          فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

ستاره 24 ساله تيم ملي فوتبال آرژانتين گفت: با فيلمي که براي پله خواهم فرستاد ثابت مي کنم برتر از او هستم.


    به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، یکی از موضوعاتی که در دو، سه سال گذشته همواره باعث ناراحتی و دل‌آزردگی لیونل مسی، بهترین بازیکن اروپا و جهان در سال قبل شده، عدم صراحت بیان از سوی سلطان پله، اسطوره تاریخ این ورزش برزیل و دنیا است.
 
مسی معتقد است پله خود را برترین بازیکن تاریخ جهان می داند از این رو قابلیت‌های فنی وی را کم‌ارزش جلوه می دهد.
بازیکن اهل آمریکای جنوبی به همین خاطر اظهار داشت:‌ این نکته که پله خودش را برتر از همه می داند، چیزی عجیب نیست. در گذشته همین باور را در زمان بازی دیگو مارادونا داشت. اکنون نیز در قبال من دارد. او حتی می گوید نمی تواند در این باره درست قضاوت کند. اما من به وی یک توصیه برای قضاوت دارم. این که برایش یک فیلم خواهم فرستاد تا مشخص شود آیا از او برتر بوده ام یا نه.

وی ادامه داد: در این فیلم که مستند است، سعی می کنم از زوایای گوناگون مقایسه‌های انجام شود. آن‌وقت او راحت‌تر می تواند قضاوت کند.

 

javahermarket



دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, :: 16:31 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

ستاره آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در 100 بازي اخير خود موفق به ثبت 103 گل شده است.

به نقل از آس اسپانیا، لیونل مسی بازیکن کلیدی بارسلونا در ۱۰۰ بازی برگزار شده اخیر ۱۰۳ گل زده و این به این معنی است که در هر ۸۲ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.

از این ۱۰۰ بازی ۶۲ بازی آن مربوط به لالیگا است، ۹ بازی در کوپا دل‌ری برگزار شده، ۴ بازی در سوپرجام اسپانیا، ۲۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا، یک بازی در سوپرجام اروپا و ۲ بازی در جام باشگاه‌های جهان کلید خورده است.

 

طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان آمار ورزشی کاتالونیا لیونل مسی از لحاظ سرعت، تعداد پاس سالم، حضور در مناطق مختلف زمین و کاهش اشتباهات فردی همواره در جمع سه بازیکن برتر بارسلونا بوده است.

 

به زودی آمار کامل و مفصلی از بازیکنان بارسلونا در مراسمی با حضور الساندرو روسل و مدیران موسسه آمار کاتالونیا منتشر خواهد شد.

javahermarket



دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, :: 16:24 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

 

                                     fcmessi.loxblog.com
گزارش بازیمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir


بارسا 12 بازی پی در پی نباخته است، که این آمار با رکورد آنها در فصل 2009/10 برابری می کند. این رکورد با بازی های سوپر کاپ در مقابل رئال شروع شده است.

✔ بارسا با شکست ریسینگ سانتاندر و در مجموع 12 بازی بدون شکست توانست بار دیگر به رکورد خود که در فصل 2009/10 ثبت کرده بود، دست یابد. این تعداد بازی شامل سه بازی در سوپر کاپ های اروپا و اسپانیا، 7 بازی لیگ و چند دیدار لیگ قهرمانان می شود.

Open in new window

✔ اریک آبیدال بیشترین توپ را از حریف گرفته است، که در مجموع به 18 مورد می رسد.

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir

سرمربی بارسا اظهار داشت که بازی مقابل راسینگ یکی از بازی های سخت لیگ بوده و به همین خاطر وی تصمیم گرفته بود از بازیکنانی استفاده کند که بتوانند تسلط کامل بر حریف داشته باشند. پیروزی در بازی دیشب نشان داد که ایده های او به خوبی عمل می کنند.
گواردیولا پس از پیروزی 0-3 در بازی دیشب توضیح داد که به دلیل اینکه تیم های تحت مربیگری هکتور کوپر به سختی گل می خورند، تصمیم گرفت تا حداکثر تعداد بازیکنان هجومی خود را وارد زمین کند. وی در ادامه افزود: « گل زدن در برابر تیم هایی که با تعداد نفرات زیاد دفاع می کنند دشوار است. بازی دیشب، دیداری بود که بازیکنانم با وجود تمامی مشکلات، در آن خوب و جدی بازی کردند و من از این بابت خوشحالم».

Open in new window

پیروزی پس از بازی های ملی
این پیروزی بعد از بازی های ملی اتفاق افتاد. گواردیولا در این مورد گفت: «اگر در بازیهای آینده ببازیم و یا اینکه مساوی کنیم، بار دیگر صحبت از ویروس فیفا از سر گرفته خواهد شد. ما خوش شانس بودیم که در خانه بازی داشتیم، اگر در خارج از خانه بازی داشتیم ممکن بود هر اتفاقی بیفتد؛ اما هر اتفاقی بیفتد، ما دست از تلاش بر نخواهیم داشت... شب سختی را پشت سر گذاشتیم؛ ما فقط باید در مقابل چنین وضعیت هایی پایدار باشیم و قرار گرفتن در این وضعیت ها، اجتناب ناپذیر است».

javahermarket



دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

گزارش بازیمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir

بارسا در نیوکمپ با به ثمر رسیدن دو گل از مسی و یک گل از جانب ژاوی، در مقابل ریسینگ سانتاندر به پیروزی رسید. بارسا با بازگشت اینیستا به ترکیب اولیه، برای یک هفته دیگر صدر جدول لیگ را در اختیار خواهد داشت.
این بار وقفه بازی های ملی هیچ تاثیری بر برد 3 بر صفر بارسا در مقابل ریسینگ و صدر نشینی بارسا در جدول لالیگا نداشت. با وجود اینکه در این هفته 9 بازیکن از 11 بازیکن ترکیب اصلی در تیم های ملی بازی میکردند، آنها همچنان به سیستم همیشگی خود وفادار بودند. لئو مسی، بار دیگر ستاره بازی بود و گل های اول و سوم بازی را به ثمر رساند، ژاوی نیز در حالی که تیمش از ابتدا تا پایان بر تیم کانتابریایی تسلط داشت، در این میان گل دوم را به ثمر رساند . عملکرد فوق العاده آنها باعث تقویت روحیه تیم، پیش از دو بازی مهم شان در مقابل ویکتوریا پلزن و سویا شد.

Open in new window

اعجاز مسی
گواردیولا برای اولین بار در این فصل، بازی را بدون بوکستس یا ماسکرانو آغاز کرد. پویول و پیکه از ابتدا در خط دفاعی قرار داشتند، اما با مصدومیت زود هنگام پیکه، ترکیب خط دفاعی همیشگی بارسا به هم خورد. این در حالی است که تیاگو بین دفاع و هافبک به کار مشغول بود. فوتبال همچنان در جریان بود در حالی که خستگی سفر بازی های ملی هیچ تاثیری بر روند بازی نگذاشته بود. گل اول با همکاری مسی واینیستا به ثمر رسید. این آرژانتینی، تنها با چهار ضربه به توپ، پس از جا گذاشتن برناردو و تونو، به راحتی آب خوردن گل را به ثمر رساند.این بدین معنی است که مسی با به ثمر رساندن گل اول، توانست رکورد کوبالا را
بدست بیاورد.

javahermarket



تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: حسین رزاق نژاد / FCBarcelona.ir

تیم اول روز جمعه، برای دومین بار پیش از بازی عصر شنبه راس ساعت 20 (22:30 به وقت ایران) در برابر ریسینگ سانتاندر به تمرین پرداخت. گواردیولا تمام 18 بازیکن ثابتش را در اختیار داشت.
بارسلونا روز جمعه با تمرکز بر روی ریسینگ سانتاندر در زمین سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداخت. پس از وقفه تیم های ملی، بازیهای لیگ دوباره از سر گرفته خواهد شد که بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ، عصر شنبه راس ساعت 20 به وقت محلی، به مصاف حریف سرسخت کانتابریایی خواهد رفت.

Open in new window

18 بازیکن
گواردیولا پس از بازگشت ملی پوشان آمریکای جنوبی در روز پنجشنبه، مجددا امروز موفق به تمرین با ترکیب کامل با تمام 18 بازیکنی که در لیگ شرکت داشتند شد.

javahermarket



اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir

آرژانتین شیلی را در اولین بازی مرحله مقدماتی برای جام جهانی بزریل 2014، با نتیجه 4-1 در هم کوبید. مسی دو سال و نیم پس از آخرین گل ملی اش گلزنی کرد و پس از وی هیگواین هت تریک کرد.
اگر ژاوی هرناندز توانست به طور موفقی اسپانیا را به پیروزی (2-0) مقابل جمهوری چک برساند، لئو مسی در بازی مقدماتی جام جهانی برزیل 2014 - که در استادیوم مونومنتال در بوینس آیرس برگزار شد - نقش خود را به عنوان رهبر آرژانتین در پیروزی مقابل شیلی ثابت کرد.

Open in new window

مسی که تمام 90 دقیقه را بازی کرد، خط حمله آرژانتین را رهبری کرد و پس از 16 بازی بی حاصل گلزنی کرد. آرژانتین شیلی را با نتیجه 4-1 در هم کوبید و یکی از نکات مهم این بازی هت تریک هیگواین بود که گواه فرم عالی وی است.

javahermarket



دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, :: 19:25 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

70% of goals scored by home-grown players

سایت رسمی باشگاه بارسلونا اعلام کرد 70٪درست گلهای این تیم را بازیکنان بومی به ثمر رسوندن

javahermarket



دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir

این مهاجم اسپانیایی در حال ثبت رکوردی بی نظیر است. وی در هر بازی 0.55 گل به ثمر رسانده است که تا اینجا از رکوردش در اولین فصل حضور در بارسا بسیار بهتر است.
داوید ویا با بالاتر رفتن سنش بهتر می شود. شماره 7 بارسا، مهاجم میانی والنسیا و جناح چپ بارسا در زمان ورودش به این تیم، تا اینجای فصل در 11 بازی، 6 گل به ثمر رسانده است. (0.36 گل در هر بازی) که آمار خوبی به شمار می رود، اما او آمار گذشته خود را نیز بهبود بخشیده است.

Open in new window


او فصل گذشته را با به ثمر رساندن 23 گل در 52 بازی (0.44 گل در هر بازی) تمام کرد و اکنون ضمانت یک گل در هر دو بازی را می دهد. او در مجموع 29 گل با اف سی بارسلونا به ثمر رسانده است.

javahermarket



پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 13:20 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

http://thesoccerwallpaper.com/wp-content/uploads/2011/05/2011-barcelona-widescreen-wallpaper.jpg

 یوفا، لیست باشگاه پرطرفدار این قاره را در سال جاری اعلام کرد.

 این رده بندی بر اساس تعداد هواداران رسمی در داخل و خارج کشورها انجام شده است.

 باشگاه بایرن مونیخ در این رده بندی همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد. 

 لیست ده باشگاه اول این رده بندی به شرح زیر است :

۱ - بارسلونا با ۶.۶۶۵.۰۰۰ هوادار

۲ - رئال مادرید با ۶.۳۳۰.۰۰۰ هوادار

۳ - منچستر یونایتد با ۵.۴۳۵.۰۰۰ هوادار

۴ - یوونتوس با ۵.۴۲۵.۰۰۰ هوادار

۵ - بایرن مونیخ با ۴.۴۴۵.۰۰۰ هوادار

۶ - گالاتاسرای با ۴.۲۷۰.۰۰۰ هوادار

۷ - میلان با ۳.۸۱۵.۰۰۰ هوادار

۸ - لیورپول با ۳.۷۳۰.۰۰۰ هوادار

۹ - اینتر میلان با ۳.۷۱۰.۰۰۰ هوادار

۱۰ - مارسی با ۳.۳۵۰.۰۰۰ هوادار

javahermarket



مسی: فکر جدایی از بارسلونا هیچ وقت به ذهنم نیامده است

ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در گفت و گو با رادیو مترو اعلام کرد که فکر جدایی از بارسا حتی به ذهنش هم خطور نکرده است
Lionel Messi, Barcelona
 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، روز دوشنبه در گفت و گویی اختصاصی با رادیو مترو به بررسی مسائل روز فوتبالی اش پرداخته

مسی در صحبتهایی درمورد شرایطش در بارسلونا گفت:« اصلا فکر ترک بارسلونا به ذهن من نیامده است. اگر اوضاع به همین ترتیب پیش برود، هرگز از بارسا تکان نمی خورم.»

او درادامه گفت:« بگذارید یک ماجرا برایتان تعریف کنم. زمانی که یکی از بازیهمان در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کردیم، وقتی خودم را آماده زدن یک ضربه کرنر می کردم، یکی از من پیراهنم را برای یادگاری خواست.»

مسی که اخیرا کاپیتان تیم ملی کشورش شده در صحبتهایی درمورد شرایط تیم ملی آرژآنتین گفت:« من به تنهایی هیچ جامی نخواهم برد و قهرمانی ما به همه ما بتسگی دارد ، نه فقط من! مثل آنچه در بارسلونا رخ می دهد.در تیم ملی آرژانتین ما با شکستهای زیادی مواجه شده ایم و نتایج مطلوب همیشه با ما همراه نیست.به همین خاطر مقایسه کردن بارسا با تیم ملی آرژآنتین اشتباه است»

مسی درادامه درمورد زندگی شخصی اش صحبت کرد و گفت:« من هیچ صفحه ای در فیس بوک ندارم. درمورد رابطه ام با آنتونیا، نامزدم باید بگویم که من آدم خیلی حسودی هستم. بهترین دوستانم در دنیای فوتبال، میلیتو و ماسچرانو هستند و با سرخیو آگوئرو و اوستاری هم دوستی صمیمانه ای دارم.»

 

javahermarket



سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : محمدرضاترابی
اخبار بارسا

منبع:

سایت رسمی باشگاه


مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir


مصدومیت همسترینگ اینیستا که در بازی لیگ قهرمانان مقابل میلان دچارش بود، بهبود یافته است. این مدافع پس از شرکت در جلسه ای که شامل بازیکنان بارسا ب نیز می شد، جواز پزشکی بازی کردن را یافت.
اینیستا پس از بازی 13 سپتامبر مقابل آث میلان که موجب مصدومیتش شده بود، اکنون سلامتی کامل خود را بازیافته است.

Open in new window

بدون بازی ملی
امروز صبح پس از جلسه تمرین در سیوتات اسپورتیوا، این خبر خوش به وی داده شد. در این جلسه بازیکنان ملی پوش گواردیولا حضور نداشتند، بنابرین تنها بازیکنان تیم اول که در زمین شماره 3 حاضر بودند شامل اینیستا، ماکسول، پینتو و فونتاس می شدند که به همراه تیم بارسا ب تمرین کردند.

javahermarket



دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                    

گل بازی

0-1 آدریانو (دقیقه 12)

صدرنشینان (1-0)

منبع: سایت رسمی باشگاه / مترجم: رامین باشی زاده FCBarca.ir

تک گل آدریانو در آغاز مسابقه باعث پیروزی بارسلونا در برابر خیخون شد. آن ها با این برد برای اولین بار در این فصل به صدر جدول می روند. اما اتفاق ناخوشایند مصدومیت آبیدال و تعویض اجباری او بود.

                             
                                   ادامه درادامه مطلب          


javahermarket



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

اریک آبیدال به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ طی مسابقه با اسپورتینگ به مدت 7 تا 10 روز غایب خواهد بود.

                          ادامه درادامه مطلب          

javahermarket



ادامه مطلب ...


یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

با توجه به آنالیز عمیق بازی یکشنبه، گواردیولا به خوبی می داند که اسپورتینگ یکی از تیم هاییست که بارسا به سختی آن را شکست می دهد. او احترام زیادی برای آن تیم و هوادارانش در ال مولینئون قائل است و زیاد نگران بازیکنان مصدومش نیست.

                                       ادامه در ادامه مطلب

javahermarket



ادامه مطلب ...


یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                          پس چرا امسال اینقدر بد میاریم فابرگاس هم مصدوم شد

هافبک اف سی بارسلونا در تمرین صبح شنبه دچار مصدومیت همسترینگ شد و سه هفته دور از میادین خواهد بود .

 

                                    ادامه در ادامه مطلب

javahermarket



ادامه مطلب ...


 ملی پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir


مربی تیم ملی اسپانیا ترکیب تیم ملی را برای بازیهای مقدماتی جام ملتهای اروپا در برابر تیمهای چک و اسکاتلند اعلام کرد. 9 نفر از بازیکنان بارسا در این لیست قرار دارند.
9 تن از بازیکنان بارسا برای بازی در تیم ملی اسپانیا در برابر تیمهای چک و اسکاتلند در چارچوب بازیهای مقدماتی جام ملت های اروپا، توسط ویسنته دل بوسکه دعوت شده اند که این بازیکنان عبارتند از: والدس، پویول، پیکه، سرجیو، ژاوی، سسک، تیاگو، پدرو و ویا.

Open in new window

اینیستا و مونتویا غایب هستند.
مارتین مونتویا از تیم بارسا ب و اینیستا به دلیل مصدومیت، برخلاف دوره گذشته به تیم ملی دعوت نشده اند، اما جرارد پیکه و کارلس پویول که به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند، در لیست دل بوسکه قرار دارند. یوردی آلبا از تیم والنسیا که در تیم جوانان بارسا بازی می کرده، به تیم ملی دعوت شده است.

javahermarket



درباره وبلاگ


با عرض سلام و خوش آمد گویی خدت شما دوست عزیز که در حال حاضر وارد وبلاگ هواداران بارسا شده اید در این وبلاگ سعی شده تا تمام اخبار/عکسها/کلیپهاو.... در مورد تیم بارسلونای اسپانیا در بروزترین شکل ممکن تهیه و در داخل وبلاگ قرار گیرد امیدوارم در این وبلاگ خوش باشید برای ارتباط با ما میتوتنید از طریق ایمیل زیر بامادر ارتباط باشید .:: fcmessi2011@yahoo.com::.
آخرین مطالب
پيوندها
زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زايمان يک دختر در حمام+ عکس[4371] »با اين دختر ازدواج کنيد و جايزه بگيريد+عکس دختر[3567] »آدرس فيس بوک و تصوير الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببين اين دختر خوشگله رو مي پسندي؟[5053] »ماجراي زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605عکس هاي دختر بازيگر در فيلم موهن توهين به حضرت محمد(ص آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي : آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لالیگا وبارسلونا و آدرس fcmessi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 3408
بازدید کل : 494665
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 3408
بازدید کل : 494665
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین



دريافت كد ستاره باران وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

كد بارش قلب


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket