.::F.CBARCELONA::.
.:: وبلاگی برای بارسایی ها ::.
 
 

             دانلود گلهاي مرحله یک هشتم نهایی ليگ قهرمانان اروپا |دور رفت مسابقات

 

                 

                                    بایر لور کوزن 1-3 بارسلونا

دانلود گلها با کیفیت خیلی خوب و HD | گزارش عربی شبکه JSC Sport | فرمت WMV HD

سانچز 0-1
Mediafire
کیفیت HD
Mediafire

مايکل کالدک 1-1
Mediafire
کیفیت HD
Mediafire

سانچز 1-2
Mediafire


مسی 1-3
Mediafire


بزودی...

(خلاصه نیمه اول)
Mediafire
(خلاصه نیمه دوم)
Mediafire

javahermarket



سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                                        دور رفت مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  
                                   

                                     
بایر لورکوزن - بارسلونا
 
                                                                        سه شنبه - 1390/11/25

                                                                       ساعت 23:15 بوقت ایران

                                                                              ورزشگاه بای آرنا


خب لیگ که تقریبا از دست رفت.و حالا با تمام توان برای کسب این جام تلاش میکنیم و میتونیم اولین تیمی باشیم که در این جام از عنوان قهرمانیش دفاع کرده.و این چیزیه که خیلی از قدیمی های فوتبال احتمال این مهم رو زیاد میدونن و همچنین میتونه واسه تیم موفقیتی بسیار بزرگتر از قهرمانی لیگ باشه.با فصلهای طلایی ای که با پپ گذروندیم،اگه نتونیم این جام رو کسب کنیم یه فصل معمولی رو پشت سر خواهیم گذاشت.
لورکوزن این فصل در مرحله گروهی با چلسی-والنسیا و خنک همگروه بود که تونست بعنوان تیم دوم صعود کنه.نکته جالب اینکه تونست هر سه بازی خانگی رو برنده بشه.
این دو تیم تابحال 6 بار در مقابل هم قرار گرفته اند که آخرین بازی شان به یک دهه قبل برمیگردد.که در مجموع سهم
بارسا 3 پیروزی ، سهم حریف 2 پیروزی و 1 بازی هم مساوی شد.
فصل 1977/78 در یک چهارم نهایی جام یوفا :
بارسا 0-0 لورکوزن و لورکوزن 1-0 بارسا
فصل 2001/02 در مرحله اول گروهی :
بارسا 2-1 لورکوزن و لورکوزن 2-1 بارسا
در همان فصل و در دور دوم گروهی باز هم این دو تیم همگروه شدن که
بارسا به دو پیروزی 2-1 و 2-0 دست یافت.

ستاره لورکوزن کسی نیست جز بالاک که گفته میشه به این بازی نخواهد رسید.از طرفی تیم ما هم بعد مدتها که دائما مصدومیت داشتیم،با تیم کامل به آلمان سفر کرده.(البته غیر از مصدومان طولانی مدت که این فصل دورشونو خط کشیدیم!)
امیدوارم با یه بازی عالی و برد قاطع نشون بدیم که تیم واسه فتح این رقابت ها چه انگیزه ای داره

javahermarket



دانلود کلیپ حرکات کریستین تلو در مقابل رئال سوسیداد در هفته 22 لالیگا 2012

Cristian Tello vs Real Sociedad / Week 22 La Liga 2011-2012

 کریستین تلو تیو بارسلونا

FC BARCELONA - بارسلونا دانلود کلیپ تقابل کریستین تیو با رئال سوسیداد / 69 مگابایت/ 8 دقیقه 

                   

                    FC BARCELONA - بارسلونا دانلود کلیپ حرکات کریستین تیو در لاماسیا/ 38 مگابایت/ زمان 5:40 

javahermarket



دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

در اولين سري از مسابقات دور يک هشتم نهايي مسابقات ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بايرلورکوزن آلمان به استقبال از قهرمان فصل گذشته اين پيکارها مي‌رود.


   

پس از گذشت دو ماه از خاتمه مرحله گروهی این پیکارها از فرداشب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد که ابتدا در ورزشگاه بای آره ‌نا، لورکوزنی‌ها که میشاییل بالاک، هافبک و کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان و باشگاه چلسی را در اختیار دارند، میزبان بارسلونا خواهند بود که مجموعه‌ای از ستارگان بزرگ جهان همچون لیونل مسی، ژاوی، پویول، اینیستا، آلوس و ... را در خدمت دارد.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که بارسلونا به علت باخت شنبه شب در لالیگا از اوساسونا فاصله‌اش را در پیکارهای داخلی با رئال مادرید در راه قهرمانی مجدد لیگ، کاهش یافته می‌بیند. به همین خاطر پیش بینی می‌شود مردان پپ گواردیولا با شرایطی متفاوت وارد این مسابقه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در اروپا می‌شوند.

در مقابل بایرلورکوزن که تحت هدایت مربی جوانی همچون روبین دوت، بی سر و صدا قدم‌های مثبت و روبه‌رشدی را در فصل جاری برداشته است، خواهان نهایت بهره برداری از امتیاز بازی خانگی مقابل کاتالان‌های قدرتمند است.

در دیداری دیگر از همین مرحله المپیک لیون در خانه ورزشگاه ژرلان به استقبال از تیم شگفتی ساز دور گروهی مسابقات همچون آپوئل نیکوزیای قبرس می‌رود.

 

javahermarket



سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: اول فينال جام حذفي و سپس درخشش در ليگ قهرمانان اروپا، از هواداران مي‌خواهم نگران لاليگا نباشند.


    

 به نقل از سایت رسمی باشگاه بارسلونا اسپانیا، جوزپه گواردیولا در نشست خبری مهم خود پیش از بازی مقابل بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا خطاب به هواداران تصریح کرد: جنگ تا پایان راه، اعتماد به نفس و تلاش موثر رمز موفقیت ما خواهد بود، بارسلونا حتی یک قدم هم عقب‌نشینی نخواهد کرد.

گواردیولا ادامه داد: زمین پامپلونا همیشه برای ما دردسر ساز بوده، هواداران اوساسونا فقط تیمشان را تشویق نمی‌کردند و متاسفانه جوسازی‌های پیش و حین بازی بر سرنوشت بازی اثر گذاشت.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: فاصله ۱۰ امتیازی بارسلونا با رئال مادرید چیزی نیست که به خاطرش به فکر فرو برویم، قبول دارم که این فاصله کم نیست اما بارسلونا هم تیم کوچکی نیست و ما با هدف قهرمانی در لالیگا پیش می‌رویم، این روزها به فینال جام حذفی فکر می‌کنم و درخشش در لیگ قهرمانان اروپا دغدغه من و مردانم محسوب می‌شود، به هواداران نیز اطمینان می‌دهم که بارسلونا در لالیگا قهرمان می‌شود. هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

پپ در خصوص محل جام حذفی گفت: مسلما من هم دوست ندارم که فینال جام پادشاهی در سان مامس، زمین بیلبائو برگزار شود، حریف نیز نمی‌خواهد که این بازی در نیوکمپ برگزار شود اما تاکید می‌کنم که تابع دستور فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهم بود و هیچ شکایتی نخواهم داشت.

javahermarket



دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: حامد رنجبر و سمیرامحمدی / FCBarcelona.ir

پپ گواردیولا تمامی بازیکنان اصلی بارسا از جمله بوسکتس که پزشک هنوز اورا ترخیص نکرده بود به همراه 5 بازیکن از ذخیره ها را برای بازی در مقابل بایرلورکوزن در اختیار داشت.
تیم که امروزدر زمین تمرین میکرد بامداد روز دوشنبه آنجا را به مقصد آلمان ترک خواهد کرد جایی که آنها مبارزات خود را در مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان ادامه میدهند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تیم در حال حرکت به فکر لیگ قهرمانان است و هیچ زمانی برای تاسف خوردن از شکست در پامپلونا را ندارند. روز سه شنبه بارسا فعالیت خود را در رقابت های اروپا در آلمان با دور رفت در مرحله یک شانزدهم در مقابل بایرلورکوزن از سر میگیرد.پپ گواردیولا در این بازی تمامی بازیکنان تیم اول از جمله سرجیو بوسکتس که بدون حکم ترخیص پزشک همراه تیم سفر میکرد را در اختیار دارد.

javahermarket



دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                              Training session 12/02/2012

 

 

2012-02-12 ENTRENO 03

برای مشاهده ی تعدادی دیگر از عکسها به ادامه مطلب بروید

Upload center

javahermarket



ادامه مطلب ...


مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir

کاپتان بارسا با غرور اظهار کرد که تیم تا پایان فصل به مبارزات لیگ ادامه خواهند داد. مدافع مرکزی پذیرفت که بارسا در نیمه اول در پامپلونا به خوبی بازی نکرده است و معتقد است که وضعیت زمین و سرمای شدید مانع آن بود.
«واضح است که ما از بازی با اوساسونا خوشحال نیستیم، اما لیگ هنوز به پایان نرسیده است. ما باید واقع بین باشیم و قبول کنیم که کار پیچیده شده است، اما اگر این تیم چیزی نداشته باشد، ما نباید دیگر فرصت را از دست دهیم و تا پایان به مبارزه ادامه خواهیم داد». در همین راستا کارلوس پویول احساس تیم را پس از شکست مقابل پامپلونا بیان کرد، اما همچنین بیان کرد که چگونه به بقیه فصل ادامه خواهند داد. تنها چیزی که کاپیتان بارسا به صراحت بیان کرد، این بود که تیم هنوز لیگ را از دست نداده و نباید نادیده بگیرد و به سادگی از دو مسابقه دیگر پیش رویش بگذرد. «ما برای هر سه مسابقه مبارزه خواهیم کرد، و فکر کردن به غیر از این اشتباه است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برنده بازی ها و امید به لغزش مادرید

پویول معتقد است، بارسا در حال حاضر باید در لیگ به همان شیوه که در سال های دیگر کار کند، درست مانند زمانی که آنها مدت زیادی صدر نشین بودند. مدافع مرکزی گفت: «قبلا ما جلو بودیم و ما مجبور بودیم همیشه پیروز بشویم زیرا آنها در نزدیکی ما بودند. اکنون ما باید برای پیروزی تلاش کنیم و برای فشار بر روی آنها مانند گذشته عمل کنیم». وی افزود اگرچه کاهش این فاصله وابسته به رئال مادرید است، اما هدف این است: «ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. ما باید تلاش کنیم و پیروز شویم و اگر موفق شویم عالی می شود، اما اگر نشویم، حداقل تلاشمان را کرده ایم».

javahermarket



دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                           Osasuna 3   VS  F.C BARCELONA 2

2012-02-11 OSASUNA-FCB 08

برای مشاهده ی تعدادی دیگر از عکسها به ادامه مطلب بروید

Upload center

javahermarket



ادامه مطلب ...


دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امید اکبری / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا پس از شکست در پامپلونا، می داند رقابت در لالیگا پیچیده تر از پیش خواهد شد. او تصریع کرد که تیم با قدرت تا پایان فصل ادامه خواهد داد. گواردیولا معتقد است: «ما در نیمه ی دوم بازی را خوب آغاز کردیم و می توانستیم نتیجه را برگردانیم».

پس از شکست مقابل اوساسونا گواردیولا گفت: «فاصله تیم ما با مادرید زیاد شد و با توجه به این شکست باید دیگر بصورت جدی نگران این فاصله باشیم، من در میدان لالیگا عقب نشینی نخواهم کرد و هیچ بهانه‌ای برای عدم قهرمانی در لالیگای امسال از من و مردانم پذیرفتنی نیست». در پایان گواردیولا گفت: «ما در حال حاضر هدف هایی برای تلاش خود داریم، ما قطعا برای بازی بعد بهتر می شویم، می توانیم بهترین باشیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا، راضی از نیمه ی دوم

گواردیولا از عملکرد تیم خود در نیمه ی دوم در ناوارا کاملا راضی بود. او گفت: «اوساسونا نیمه اول از ما بهتر بود، ولی ما نیمه ی دوم بازی را در اختیار گرفتیم، اما در بازی هر اتفاقی می تواند رخ دهد». سرمربی بارسا بعد از پایان مسابقه، در مورد بازی بعدی بارسا در لیگ قهرمانان در مقابل لورکوزن گفت: «ما می خواهیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم، ما این را به همگان نشان خواهیم داد».

javahermarket





                     


                   دانلود گل های هفته بیست و سوم لالیگا اسپانیا فصل 2011-2012


                      

                   

                                              اوساسونا 3-2 بارسلونا

 

**دانلود گلها با کیفیت عالی HD | گزارش عربی شبکه JSC Sport | فرمتHD WMV **

لکیچ 1-0
Mediafire

لکیچ 2-0
  Mediafire

سانچز 2-1
Mediafire hd


رائول گارسیا 3-1
Mediafire


کریستین تلو 3-2
Mediafire

(خلاصه نیمه اول)
Mediafire
(خلاصه نیمه دوم)
Mediafire

============================


گل اول سانچز دقیقه 8 که آفساید اعلام شد

Mediafire

گل دوم سانچز دقیقه 83 که آفساید اعلام شد

Mediafire

============================

                                                                              Upload center          دانلود گلها با کیفیت خیلی خوب در ادامه مطلب

javahermarket



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

مقامات فوتبال اسپانيا در انتخاب استاديوم و محل برگزاري فينال جام حذفي دچار مشکل شده‌اند.


    به نقل از اسپورت کاتالونیا، تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از کاتالونیا و باسک راهی فینال جام پادشاهی شده‌اند.

پیش از این قرار بود، به سبک هر سال خانواده پادشاهی اسپانیا هزینه فینال و مراسم پر خرج آن را پرداخت کنند اما با حذف رئال مادرید از این رقابت بزرگ خانواده سلطنتی مادرید نیز عملا از این فرایند کنار رفته‌اند.

با توجه به بحران شدید اقتصادی شهرداری‌های بارسلونا و منطقه بیلبائو در باسک نیز از تامین هزینه‌ها شانه خالی کرده‌اند و این فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال اسپانیا هستند که باید هزینه فینال و امنیت آن را پرداخت کنند.

دو مسئله قطعی است، یکی آن که نمی‌شود این تک بازی بزرگ را در باسک برگزار کرد چرا که هیچ اعتمادی به جدایی طلبان باسک نیست، از طرفی استادیوم مستایا در والنسیا به علت سرمای شدید هوا یک چمن یخ زده و تخریب شده را به مقامات فدراسیون فوتبال عرضه کرده و در صورت میزبانی از دو تیم فینالیست پول زیادی می‌خواهد.

نیوکمپ نیز به هر حال خانه بارسلونا است و هواداران اتلتیک بیلبائو به این گزینه راضی نیستند.

گزینه برنابئو نیز با لجاجت فلورنتینو پرس منتفی اعلام شده و مردم مادرید طاقت تماشای جشن هواداران بارسلونا در پایتخت را نخواهند داشت و درگیری‌های خیابانی پس از قهرمانی بارسلونا در مادرید حتمی است.

به این ترتیب واقعا مشخص نیست محل و حتی زمان دقیق برگزاری فینال جام پادشاهی اسپانیا کجا است؟

 

javahermarket



درباره وبلاگ


با عرض سلام و خوش آمد گویی خدت شما دوست عزیز که در حال حاضر وارد وبلاگ هواداران بارسا شده اید در این وبلاگ سعی شده تا تمام اخبار/عکسها/کلیپهاو.... در مورد تیم بارسلونای اسپانیا در بروزترین شکل ممکن تهیه و در داخل وبلاگ قرار گیرد امیدوارم در این وبلاگ خوش باشید برای ارتباط با ما میتوتنید از طریق ایمیل زیر بامادر ارتباط باشید .:: fcmessi2011@yahoo.com::.
آخرین مطالب
پيوندها
زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زايمان يک دختر در حمام+ عکس[4371] »با اين دختر ازدواج کنيد و جايزه بگيريد+عکس دختر[3567] »آدرس فيس بوک و تصوير الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببين اين دختر خوشگله رو مي پسندي؟[5053] »ماجراي زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605عکس هاي دختر بازيگر در فيلم موهن توهين به حضرت محمد(ص آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي : آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لالیگا وبارسلونا و آدرس fcmessi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 956
بازدید کل : 491201
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 956
بازدید کل : 491201
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین



دريافت كد ستاره باران وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

كد بارش قلب


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket