.::F.CBARCELONA::.
.:: وبلاگی برای بارسایی ها ::.
 
 
سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

 Babylon نام یکی از مشهورترین مترجم های زبان حال حاضر می باشد که از زبان های مختلفی برای انجام عملیات ترجمه استفاده می کند. این نرم افزار قدرتمند که از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند از توانایی های بسیاری برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به استفاده بسیار آسان از نرم افزار به منظور انجام امر ترجمه تنها با کلیک بر روی کلمه می توان اشاره نمود. همچنین این نرم افزار از ویژگی ترجمه متنی نیز به صورت کامل پشتیبانی می کند. ویژگی کامل نمودن کلمات تایپ شده به صورت خودکار نیز از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد.

ديكشنري هايي براي ترجمه ي زبان انگليسي به هر يك از زبان هاي فارسي, انگليسي, آفريقايي, آلبانيايي, سرخ پوستي, بلغاري, كروات, دانماركي, هلندي, اسپرانتو, استونيايي, فنلاندي, فرانسوي, آلماني, يوناني, مجاري, اندونزيايي, ايتاليايي, كردي, لاتين, زبان مالاي, زبان نوران, نروژي, لهستاني, پرتغالي, رومانيايي, روسي, اسلونيايي, اسپانيولي, زبان سواحيلي, سوئدي, تركي, عربي, زبان Uighur, اوكرايني, زبان هبرو, كره اي, چيني, و بسياري زبانهاي ديگر رايج دنيا ..... 
ديكشنري هايي براي ترجمه ي زبانهاي فارسي, بلغاري, كروات, دانماركي, هلندي, اسپرانتو, فنلاندي, فرانسوي, آلماني, يوناني, اندونزيايي, ايتاليايي, لاتين, نروژي, لهستاني, پرتغالي, رومانيايي, روسي, اسلونيايي, اسپانيولي, عربي, زبان Uighur, اوكرايني, زبان هبرو, پاكستاني وصربستاني و ... به زبان انگليسي .
با قابليت ترجمه متون از يك زبان به زبان ديگر !

ویژگی های نسخه جدید نرم افزار Babylon Pro 9.0 :

- نصب بسیار آسان تنها با چند کلیک ساده

- استفاده بسیار آسان تنها با یک کلیک موس !

- ویژگی جدیدLive Translation Community انجمن ترجمه زنده ..

- ویژگی جدید Spelling & Proofreading .
 

- بیش از 2000 دیکشنری آنلاین و آفلاین !
 

- ترجمه آفلاین و آنلاین 75 زبان زنده دنیا به یکدیگر

- ترجمه کامل صفحات وب به زبانهای مختلف

- ترجمه آسان صفحات متنی و اسناد Doc, TXT و PDF

سازگاری کامل با دیکشنری های مایکروسافت آفیس در Spell های آنها .

- اتصال به دایره المعارف بزرگ Wikipedia !

و ..

 

                                      دانلود با لینک مستقیم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

یک آکواریوم مجازی زیبا


ScreenSaver یا همان محافظ صفحه نمایش برنامه ای است که در زمان هایی که سیستم کامپیوتری مورد استفاده قرار نمی گیرد به صورت خودکار اجرا می شود. به عنوان مثال شماScreenSaver سیستم خود را به گونه ای تنظیم می کنید که پس از اینکه 10 دقیقه هیچ یک از کلید های موجود در صفحه کلید مورد استفاده قرار نگرفت و موس شما نیز حرکتی نداشته محافظ صفحه نمایش اجرا شود. ScreenSaver ها تصاویری می باشند که خود کاربران نیز قادر به ساخت آن ها می باشند. به عنوان مثال می توان از ScreenSaver های پیشفرض سیستم عامل ویندوز استفاده نمود و یا این که یک محافظ صفحه نمایش با توجه به سلیقه خود بر روی سیستم نصب نمایید. بسیاری از شرکت ها امروزه در زمینه ساخت screenSaver ها فعالیت می کنند و در اینترنت با یک جستجوی ساده می توان screen saverهای مختلف را مشاهده نمود.

در این مطلب با یکی از screen saver ها آشنا می شوید.

 

SimAquarium نام برنامه ای می باشد که در سیستم شما یک آکواریوم مجازی زیبا را ایجاد می کند. به کمک این نرم افزار می توانید یک آکواریوم به همراه انواع گونه های ماهی نگهداری کرده و از امکانات مدیریتی آن نیز بهره ببرید. در این آکواریوم که به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است دارای ویژگی های نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد. همچنین قابلیت افزایش میزان فضا و حجم محیط آکواریوم یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. پشتیبانی از ویژگی چند صفحه نمایشی برای استفاده در سیستم هایی که بیش از یک صفحه نمایش به آن ها متصل می باشد .ابزار پخش آهنگ و مدیریت بر لیست آهنگ های مورد علاقه در هنگام نمایش آکواریوم از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Digital Illusions Software می باشد.

 

 

                                     دانلود با لینک مستقیم

------------------------------------------------------------------------------------------------------

نرم افزاری قدرتمند برای قفل گذاری بر روی فایل ها

بسیاری از کاربران امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به رقراری امنیت برای فایل های خود می کنند. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا مانع از دسترسی دیگران به فایل ها و اطلاعات شخصی خود شود ، برای این کار می توان از نرم افزارهای حفاظتی استفاده نمود و با ایجاد محدودیت های دسترسی به راحتی این عمل را انجام داد. همچنین ممکن است کاربری قصد داشته باشد از اطلاعات حفاظت شده خود تنها خود و کاربر دیگری استفاده نمایند، در چنین شرایطی با قرار دادن رمز عبور بر روی اطلاعات مورد نظر و در اختیار قرار دادن این رمز به کاربر مورد نظر دیگر این مشکل نیز به راحتی حل می شود. با توجه به مسائل مختلف امروزه نیازهای گوناگونی را می توان یافت که با استفاده از روش ها و نرم افزارهای متفاوت این چنینی قابل رفع می باشند. به همین منظور نیز بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی فعالیت می کنند اقدام به ساخت چنین نرم افزارهایی با امکانات مختلف نموده اند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر خواهید بود تا از فایل ها و پوشه های خود حفاظت کنید.

File Lock نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرمافزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل ، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار توسط شرکت GiliSoft طراحی و ساخته شده است.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- توانایی استفاده از کلید های میانبر

- قابلیت Encrypt نمودن فایل ها

 

                                     دانلود با لینک مستقیم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

امروزه بسیاری از کاربران برای ساخت آرشیو و نگهداری از فایل های خود از نرم افزارهای مختلف کمکی استفاده می کنند. کاربران به دنبال نرم افزاری می باشند که به کمک آن قادر به تهیه یک آرشیو منظم باشند و همچنین برنامه مورد نظرشان از ویژگی ها و امکانات مختلفی برخوردار باشد. نرم افزارهای بسیار زیادی امروزه در این زمینه یافت می شوند.
 

در این مطلب به معرفی نسخه جدید برنامه ای مشهور در این زمینه می پردازیم.

WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. همچنین به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد. به عنوان مثال می توان یک فایل 100 مگابایتی را به 10 قسمت 10مگابایتی تبدیل نمود که این عمل در زمان هایی مختلفی به کاربر در انجام امور کمک خواهد کرد که به عنوان مثال می توان به ارسال این فایل بر روی یک سایت اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت RARLab می باشد.

چند ویژگی برتر WinRAR v4.00 Beta 7 :
 

- مدیریت ، ساخت و باز کردن فایل های فشرده Rar و دیگر فرمت های فشرده سازی دنیا
 

پشتیبانی از فایلهای حجیم تا حجم 9000 پتا بایت ! که بیشترین حجم در میان فشرده سازهای دنیاست !

- منتشر شده در دو ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی برای افزایش چشمگیر کارایی .

- سیستم پیشرفته SFX سازی در نسخه جدید !

-محاظت امنیتی به مراتب بالاتر .

 

                                     دانلود با لینک مستقیم

------------------------------------------------------------------------------------------------------

PDF رایج ترین فرمت برای کتابهای الکترونیکی می باشد و  امروزه بسیاری از مقالات ، تحقیقات دانشجویی ، پایان نامه ها و ... نیز در این فرمت برای افراد مختلف ارائه می شوند. ساخت این نوع فرمت که از سند های متنی ، عکس ها ، صفحات وب و ... می باشد به وسیله ابزارهایی صورت می گیرد که از معروفترین آن ها می توان به برنامه شرکت Adobe یعنی Adobe Acrobat Pro اشاره نمود. نرم افزارهای دیگری نیز بدین منظور توسط دیگر شرکت ها ساخته شده اند که آن ها نیز هریک با توجه به امکانات خود توانایی هایی را به کاربران می دهند.

در این مطلب یکی از نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

 

Nitro PDF Professional نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادراند تا اقدام به ساخت فایلهای PDF نمایند. در این نرم افزار کاربران از دیگر ویژگی ها و ابزارها همانند ساخت و ترکیب فایل های PDF ، ویرایش ، تبدیل فرمت ، برقراری امنیت برای فایل ( قرار دادن رمز عبور و کد کردن اطلاعات ) و ... برخوردار می باشند. کاربران در برنامه های مختلف ویرایشگر متن و یا برنامه های مدیریت و مشاهده عکس ها در سریعترین زمان به ابزار ساخت PDF این نرم افزار دسترسی خواهند داشت. این نرم افزار در زمانی کوتاه و به صورت منظم اقدام به ساخت فایل PDF شما و یا تبدیل یک فایل PDF به فرمت دیگری می نماید.

 

 

                                دانلود با لینک مستقیم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://p30world.com/p30images/2/23.12/battlela-main.jpgبازی Battle Los Angeles محصول سال 2011 کمپانی Saber Interactive و Konami است که در سال 2011 بر اساس فیلمی با همین عنوان منتشر شده است.

داستان کلی بازی در مورد UFO یا اجرام ناشناخته شناور در فضاست . پس از چندین بار مشاهده این اجرام در زمین ، سرانجام این موجودات از فضا برای نابودی زمین به زمین حمله کردند ، حال گروهی در تلاش برای نابودی و جلوگیری از تصرف زمین توسط آنها می باشند...

یکی از ویژگی های واقعا بی نظیر این بازی گرافیک بالای آن با وجود کم حجم بودن بازی است .

 

خصوصیات بازی :

- اول شخص بودن بازی

- صدا گذاری محیط بازی

- روند متفاوت بازی

- گرافیک مناسب

و..

 

 

http://p30world.com/p30images/2/23.12/battlela-s1.jpg

 

سیستم مورد نیاز بازی :

 

OS: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo / AMD ATHLON X2 clocked at 2.5 GHz
Memory Ram: 2 GB
Hard Disk Space: 2 GB
Video: nVidia GeForce 8700 / ATI Radeon X1800
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9

 

                              دانلود پارت اول با لینک مستقیم381MB

                         دانلود پارت دوم با لینک مستقیم381MB

                         دانلود پارت سوم با لینک مستقیم381MB

                         دانلود پارت چهارم با لینک مستقیم304MB

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

نرم افزار بزرگ پخش مالتی مدیا PowerDVD طی سالیان اخیر هميشه به عنوان قدرتمند ترين و آشناترين نرم افزار براي پخش فايلهاي صوتي و تصويري و به ويژه DVD مطرح بوده است . بلي اين محصول فوق العاده كمپاني Cyberlink به تازگي آخرين نسخه از اين ابزار محبوب خود را با نامCyberlink PowerDVD 10.0 Mark II عرضه نموده است كه به شما بهترين تجربه و كيفيت را در تماشاي DVD و Blu-Rayهاي ویدیویی عرضه مي كند که نهایت لذت و کیفیت و بهره گیری از تکنولوژی روز را با خود به ارمغان می آورد .

PowerDVD 10 را اولین نرم افزار پخش کننده با قابلیت های اختصاصی و برتر برای پخش فیلم های سه بعدی می توان نام برد.

با هم گوشه اي از ويژگي هاي نسخه ي جديد اين ابزار قدرتمند را مي خوانيم .
 

ویژگی های چشمگیر و منحصر به فرد این نرم افزار در نسخه 10.0 :
-Brilliant Blu-Ray پخش فوق العاده با کیفیت دیسک های Blu-Ray و نهایت بهره گیری از سرعت و توانایی های پردازنده گرافیکی سیستم در ارائه تصویری زنده تر و زیبا تر.
Blu-Ray 3D -  دنیای مدرن و نوین فیلم های سه بعدی را در دیسک های Blu-Ray با ویژگی منحصر به فرد پخش سه بعدی Blu-Ray این نسخه تماشا کنید. بلی فیلم های مدرن و سه بعدی همچون آواتار و ... که با عینک مخصوص آبی و قرمز می توانند به صورت سه بعدی و زنده به نمایش در آییند.

Play DVDs in 3D - پخش با کیفیت فیلم های دی وی دی سه بعدی با نهایت کیفیت که با عینک سه بعدی به خوبی قابل رویت می باشند.
- True Theater HD Upscale - ویژگی مطرح با کیفیت سازی فیلم که کیفیت و رزولوشن را تا نهایت ممکن بالا می برد.
- High-Definition Audio - صدای فراگیر چند رسانه ای برای لذت بیشتر از فیلم های سینمایی.

ویژگی های مطرح به اشتراک گذاری و مدیریت چند رسانه ای این نسخه .

و ...

 

تعدادی از ویژگی های پیشن ابر نرم افزارCyberlink PowerDVD :

Video Technologies - فن آوري تصويري هر چه بهتر نرم افزار

بهبود در ويژگي ها و تكنولوژي پخش تصوير نرم افزار با روشن تر كردن و طبيعي تر كردن رنگگها ,  نمايش تصاويري صاف تر و تميز تر و ويژگي  Pano Vision كمپاني كه تصاوير را به سايز هاي 16:9 و 4:3 در مي آورد از ويژگي هاي اين بخش نرم افزار است .

- فن آوري صوتي هر چه بهتر نرم افزار

به دليل مجهز بودن به CyberLink Multi-Environment Impression-2 فضاي صوتي فيلم ها و آهنگ ها مي تواند به حالت طبيعي يك فيلم و يا آهنگ در آيد , خواه استاندارد و خواه بر روي صحته !

 

Audio Technologies

ويژگي CyberLink Headphone اين بخش كه صدا را مانند هدفون فراگير مي كند .

ويژگي CyberLink Virtual Speaker يا بلندگوي مجازي اين محصول كه صدا را به صورت تئاتر و يا استوديو برايتان در مي آورد .

Controls for DVD Enthusiasts - ويژگي هاي كنترلي متعدد و بسيار مفيد نرم افزار براي عاشقانDVD .

ويژگي A-B Repeat كه امكان تكرار و دوباره خواني تمامي صحنه هايي كه از پيش تعيين مي كنيد را داراست .

كنترل سريع منو اي ديسك با چند كليك موس .

مجهز به 9X زوم ديجيتال با كيفيت براي بزرگ نمايي بخش هايي از فيلم كه مايليد !

پشتيباني نمايش 2 زير نويس به زبان هاي گوناگون .

توانايي پخش فيلم هادر دو صفحه نمايش مختلف .

تنظيم رنگ بسيار دقيق و حرفه اي فيلم هنگام مشاهده ي آن توسط كاربر .

مجهز به يك Bookmark قدرتمند براي مديريت هرچه بهتر فايلها .

گرفتن عكس هاي باكيفيت از صحنه هاي مختلف فيلم و ذخيره ي آن ها به فرمتهاي  bmp, jpg, gif و png .

پوسته هاي زيبا و قابل تغيير .

و ....

Features for Audio Enthusiasts - ويژگي هاي مختلف براي علاقندان به بعد صوتي نرم افزار .

Audio visualizations كه امكان ايجاد افكتهاي صوتي متعدد را به صورت همزمان بر روي آهنگ در حال پخش مي دهد .

Karaoke mode كه به كاربر امكان حذف صدا و خواندن به جاي خواننده را مي دهد !

 

 

                                                 دانلود با لینک مستقیم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

  تم جذاب و بسیار دیدنی BlackSe7en مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در وبلاگ reza.p قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

امروزه نرم افزارهای مختلفی را می توان در زمینه ویرایش تصاویر مشاهده نمود که به وسیله آن ها کاربران می توانند تصاویر مختلف را ویرایش کنند. هر یک از نرم افزارهای ویرایش عکس دارای ویژگی ها و خاصیت هایی می باشند که همین ویژگی ها آن ها را نسبت به یکدیگر متمایز می کند. از معروفترین نرم افزارهای ویرایش عکس می توان به فتوشاپ اشاره نمود که در میان بسیاری از کاربران دارای شهرت خاصی می باشد. اما نرم افزاری همانند فتوشاپ نیز شاید با یک نرم افزار ویرایش ساده تر نیز تفاوت هایی از لحاظ ویژگی ها داشته باشد و ممکن است ویژگی هایی که در یک نرم افزار کم حجم تر و ساده تر موجود باشد در نرم افزاری همانند فتوشاپ نیز موجود نباشد. 
در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که ویژگی های برتری نسبت به نام و نشان خود دارد.

Saint Paint Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش عکس ها به صورت حرفه ای می باشد. در این نرم افزار کاربران می توانند با استفاده از فرمت های مختلف اقدام به ویرایش عکس ها نمایند. این نرم افزار از ویژگی جالب دیگری نیز برخوردار می باشد و آن قابلیت ویرایش فایل های AVI می باشد. تغییر اندازه تصاویر ، تنظیم کیفیت نور و شفافیت تصویر ، از بین بردن قرمزی رنگ چشم در عکس های دیجیتالی و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از ttkdownloads می باشد.

 

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

- پشتیبانی از فرمت های BMP - JPG -GIF - ICO - CUR - AVI - TIF - TGA - PNG - PCX - WBMP - SPS

- قابلیت ویرایش تصاویر با ابزارهای حرفه ای به صورت آسان

- قابلیت ترکیب و استفاده از تصاویر انیمیشن

- دارای چندین افکت مختلف

- دارای ابزارهای برش به صورت حرفه ای

- سازگاری کامل با ویندوز 7

 و ... .

 

 

                                               دانلود با لینک مستقیم

------------------------------------------------------------------------------------------------------

   
 

 برای این ساعت در سایت دانلود ها نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 4.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

firefox4 نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 4.0 Final

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

 

ie9final نسخه نهايي مرورگر محبوب Internet Explorer 9 Build 9.0.8112.16421

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با عرض سلام و خوش آمد گویی خدت شما دوست عزیز که در حال حاضر وارد وبلاگ هواداران بارسا شده اید در این وبلاگ سعی شده تا تمام اخبار/عکسها/کلیپهاو.... در مورد تیم بارسلونای اسپانیا در بروزترین شکل ممکن تهیه و در داخل وبلاگ قرار گیرد امیدوارم در این وبلاگ خوش باشید برای ارتباط با ما میتوتنید از طریق ایمیل زیر بامادر ارتباط باشید .:: fcmessi2011@yahoo.com::.
آخرین مطالب
پيوندها
زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زايمان يک دختر در حمام+ عکس[4371] »با اين دختر ازدواج کنيد و جايزه بگيريد+عکس دختر[3567] »آدرس فيس بوک و تصوير الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببين اين دختر خوشگله رو مي پسندي؟[5053] »ماجراي زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605عکس هاي دختر بازيگر در فيلم موهن توهين به حضرت محمد(ص آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي : آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لالیگا وبارسلونا و آدرس fcmessi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 784
بازدید هفته : 1023
بازدید ماه : 1022
بازدید کل : 492279
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 784
بازدید هفته : 1023
بازدید ماه : 1022
بازدید کل : 492279
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین



دريافت كد ستاره باران وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

كد بارش قلب


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket